Срочни и безсрочни депозити, ипотечни-, потребителски-, бизнес-, автокредити, кредитни карти, застраховки Автокаско, Гражданска отговорност, инвестиционни и приватизационни фондове – финансови инструменти, изискващи регулярно преквалифициране, за да бъдем в час. Все свързани с парите ни, а често компетентността на събеседниците ни по чашка не е достатъчна, за да направим избор (освен ако не дружим с банкови или застрахователни служители). Рекламите не са достатъчно изчерпателни. Но все пак различните рекламни агенции, изготвяли клиповете за популяризиране на паричните услуги, са напипали отделни струни в душите ни и почти всеки таи явни или подсъзнателни симпатии към някоя определена банкова или застрахователна институция. Ако се отбием в офиса й, значи на 90% сме станали неин клиент. Особено ако се допитаме за съвет от добре обучен и опитен служител, многократно отрепетирал какво да ни каже и на какво да не набляга. Какво облекчение е, че живеем в сегашното гига-информационно време, когато е лесно да си намерим безпристрастен помощник в Интернет, който да ни спести грешки, време и нерви, както и да ни насочи към най-подходящия избор.