На вас гаранционна карта не ви трябва, но на наши клиенти им трябва защото са си платили за това и в нея не фигурират цени, относно протокол за сервизно обслужване пишете давате го на клиента и ако е доволен ви плаща и тогава му издавате фактура, някои клиенти изчакват да изтече гаранцията на услугата и тогава плащат. Автоматичната номерация никой не ви кара да я използвате пишете си ги ръчно. Как процедираме ние:
пишем оферта, клиента иска проформа, вадиш я от архива като туз пика, сменяш само етикета, след плащане става на фактура, добавяш ППП и гаранционна карта и за тези всички гимнастики отделяш 15-20 секунди
Явно конкуренцията е издразнена яко , при тая цена от 15.00 лв без ДДС. Кучетата си лаят кервана си върви....
Да се похвалим с ново интелигентно търсене на стоки/услуги по всяка дума и цифра на стоката.
В един ред записвате стоките с номер, група, име..., по каквото дума се сетите за стоката/услугата, това ще ви излезе при търсене във формуляра с падащо меню съдържащи думата.
пример: 6666 осветителни тела, ел. крушка халогенна 25W 220V
само "W" да напишете ще ви излезе списък всички крушки по ватове и т.н.
Очакваме конструктивни критики, за да направим програмата по-добра