download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

Ще падне ли батерията на електромобил в задръстване при голям студ?

Виж новината
<1 2 3 >

Автор
Съобщение
spursy
Сря, 19.01.22, 14:13
” Не, не разбрах как и къде - 1 000 000 автомобила ЕДНОВРЕМЕННО ще се зареждат?
И - като се заредят /ако се заредят/ - до къде ще стигнат??? „

Това не може да е сериозен въпрос. Няма как едновременно 1 000 000 да се появят от някъде и да заменят сегашните. С постепенното бавно увеличение на броя на е-коли, ще се увеличават и станциите за зареждане. Това е процес, който ще тече с години, а през този период ще има и напредък в технологичното развитие.

iceman_
Сря, 19.01.22, 17:05
Хехехе, Спърси. Пак "бягаш по тъча".
Не питам "как ще се появят" 1 000 000 електрокара. Питам - как ще заредят след като са се появили! И го питам съвсем сериозно!
И попитах още нещо - до къде ще стигнат след като са заредили???

Не искам да се уповавам в "развитието на технологиите"! Предпочитам да вярвам в дядо Мраз/Коледа. Защото, ако вярвах в "зелената сделка" и в "електромобилите" - трябва да си купя тесла' за 120000лв. без никаква екстра и да се надявам , че ще мина 500км. през лятото ... а през зимата ... ще си стоя в София, защото няма къде да заредя в прованса, а батерията пада нощно време с 46%. На селото ми ще е така ...

Колко от тези 1 000 000 пътуват ежедневно в провинцията, Спърси?

spursy
Сря, 19.01.22, 17:48
Предполагам вие знаете колко от този 1 000 000 пътува ежедневно извън града. Вероятно всичките пътуващи са за минимум 400 км разстояние и то всеки ден
И не разбирам защо да бягам по тъча. Въпросът ви е лишен от смисъл да дискутираме хипотетична ситуация при която утре с магическа пръчка всички коли са заменени с електрически. Няма никаква полза да се разисква това, защото няма как да стане.
Също така не разбирам защо да се вярва в развитието е равносилно да се вярва в дядо Коледа? Едва преди само 10 г. в София е имало наполовина по-малко автомобили според статистиката на КАТ. Тогава в София имаше и много по-малко бензиностанции. Но всичко се развива. По същия начин с годините ще се увеличават и електромобилите, а с тях и зарядните станции.
johnmotson
Сря, 19.01.22, 20:15
Все пак се изнамират и друг вид батерии със своите плюсове и минуси. В сравнение с литиево-железните фосфатни батерии, натриевите йонни батерии, утвърдени преди повече от година, се представят все по -добре при ниски температури и се зареждат по-бързо. За други показатели - безопасност, ресурс и ефективност на прилагането - те имат паритет.
Новите батерии имат редица предимства. Например, отнема само 15 минути, за да презаредите до 80 процента. При -20 ° C батерията запазва ПОВЕЧЕ от 90 процента от капацитета си!
iceman_
Сря, 19.01.22, 20:32
” Предполагам вие знаете колко от този 1 000 000 пътува ежедневно извън града. Вероятно всичките пътуващи са за минимум 400 км разстояние и то всеки ден
И не разбирам защо да бягам по тъча. Въпросът ви е лишен от смисъл да дискутираме хипотетична ситуация при която утре с магическа пръчка всички коли са заменени с електрически. Няма никаква полза да се разисква това, защото няма как да стане.
Също така не разбирам защо да се вярва в развитието е равносилно да се вярва в дядо Коледа? Едва преди само 10 г. в София е имало наполовина по-малко автомобили според статистиката на КАТ. Тогава в София имаше и много по-малко бензиностанции. Но всичко се развива. По същия начин с годините ще се увеличават и електромобилите, а с тях и зарядните станции. „

Първо - ситуацията не е "хипотетична"! Тя - е реална. Днес и сега само в София има около 1 000 000 автомобила. При население на Голяма София - около 2 000 000. Това и ти, Спърси, и - аз - не го отричаме. Е, след като населението няма да намалява и колите - също - как да стане това със зелената енергия или - зеления преход? След като дори те няма да могат да се зареждат???

Второ- няма значение колко на брой ще са зарядните станции!!!!!!!!! Защото в София НИКОГА няма да има 1 000 000 електомобила, автобуса, тирове, таксита и тн.... Знаеш ли Спърси, че такситата понякога имат навъртян километраж в София и до 400км./ден? Е, кога и къде да се зареди ДНЕС една тесла' ???? За колко време ще се зареди , че да може ортака да вземе таксито и да поработи през нощта още 300-400км.? Аз съм карал такси и знам, че това са реални километри пробег.

Трето- навсякъде казваш, че нещата ЩЕ утре или скоро ще станат .... не знам какви .... Че техниката напредва .... и тн. бла бла. Само дето трябва маааааалко да почакаме, че акумулаторите да поевтинеят, да им се увеличи капацитета, да поолекнат и подобни .... Добре, да чакаме... ама СЕГА от Европата ни вземат пари за някакви изгорели газове! Сега ще спират колите с Евро1 и Евро2 в центъра на София!!! Макар, че си вървят и имат ГТП. Какво се получава - да чакаме, но да плащаме за да купуваме електрокари , които струват над 200000 хилки, да плащаме за изгорели газове, които се отделят И ПРИ ПРОИЗВОДСТВОТО НА ТЕЗИ ЕЛЕКТРОКАРИ???!!! И да не можем да си караме колите, които са изрядни от към документи.

Четвърто- всичко това по-горе , както и всичко от началото на тази дискусия ми дава правото да мисля аз , както и всеки който е с малко ум в главата и не е предубеден, че цялата таз дандания около тези електрокари и тази зелена сделка е просто един кьорфишек за да могат да се прибират едни гоооооолеми, мнооооого големи пари и да се намали броя на автомобилите по един много естествен начин - имаш пари - имаш кола, която може да върви повече от 200-300км. Нямаш пари - хайде на метрото и тн.

Пето - и това е отговорът ми - защо предпочитам дядо Мраз/Коледа , а не - изчекнатите брюкселски бюрократи, за които дори не съм гласувал нито аз, нито ти. Ако не знаеш Спърси - те се назначават, но не от евродепутатите.

редактиран от iceman_ на 19.01.22 20:33
редактиран от iceman_ на 19.01.22 20:33
karadzha
Чет, 20.01.22, 00:18
http://www.facebook.com/photo/?fbid=4572944076093380&set=a.116335081754324&__cft__[0]

Австралия.
Зарядна станция за електромобил,
захранвана от дизелов генератор!

редактиран от spursy на 20.01.22 11:16
iceman_
Чет, 20.01.22, 08:12
http://www.facebook.com/photo/?fbid=4572944076093380&set=a.116335081754324&__cft__[0]=AZU0TUPiDM9KHQHGaOJrJ4Ep4ZLFFrxKnB-opv8_q2knDqUZojUVf6iOvj8Sez_YByGxbmLrOA17nqM3CkSpTodOVUUXvc3VhYbFXpTbQTzez26dvJnV2RFNVyv451xIFFTt_dS5dQ8pdEiilGziAc1K291Oi5KPR0AKJoTwbRenMmlFjs9KeeSOiQyT8f1usO0&__tn__=EH-y-R

Австралия.
Зарядна станция за електромобил,
захранвана от дизелов генератор! „

За колко време зарежда??? Срещу колко разход на дизел, а?

karadzha
Чет, 20.01.22, 10:18
” За колко време зарежда??? Срещу колко разход на дизел, а?

iceman_
Чет, 20.01.22, 17:05

Въпросът не беше към тебе, Караджа....
Тебе можеше да те попитам дали ще може да се получи с тоя инструмент:

редактиран от iceman_ на 20.01.22 18:21
karadzha
Пет, 21.01.22, 22:39
” Въпросът не беше към тебе, Караджа....
Тебе можеше да те попитам дали ще може да се получи с тоя инструмент:

Аз съм твърд привърженик на ДВГ! Харесвам си бензинките и нищо друго

iceman_
Съб, 22.01.22, 10:16
Аз съм привърженик на всички двигатели, дори и тея - на електричките. Но ясно е, че проблемът не е в това , а че насила ни я насаждат тази нова религия. И освен това - трябва и да си плащаме, както едно време - църковния десятък - зелена сделка. И освен това, освен че си плащаме, вече пак не можем да си караме евтините коли втора употреба, ако са с Евро1 или 2, по преценка на някакви политици, макар че имат документ за КТП.
Капиш?

<1 2 3 >

Коментар

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.