download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

ФАКТУРИ 2020

<1 2 3 4 5 6 7 >

Автор
Съобщение
prosystems
Сря, 14.02.07, 20:31
В отговор на зададен въпрос за кирилизациите.
   Ако менютата не Ви се четат, най вероятно имате проблем с кирилизацията на Windows. Ако използвате Windows XP вижте филмчето инструкция за инсталиране, в него е описано как да го кирилизирате.
   Друга възможна причина е ако сте сменили темата на Windows ( това са най различни курсорчета и иконки по десктопа които иначе изглеждат "много сладки" но често използват шрифтове в които няма кирилица ) и шрифтовете които сте избрали не са кирилизирани.
   Друга причина е ако не използвате вградената кирилизация на Windows а използвате външна програма за това. Тези програми променят системните шрифтове и освен че не кирилизират както трябва предизвикват и много други проблеми за които дори и не подозирате.
  Като най добро средсто за кирилизация Ви препоръчваме Кирилизациите на "Инжинера" ( Специални поздрави за което )
редактиран от prosystems на 14.02.07 20:33
anonymous
Пет, 16.02.07, 14:52
Изключително много Ви благодаря за подробния отговор относно кирилизацията. Желая Ви успешна работа!
anonymous
Сря, 21.02.07, 18:20
Фирмата ни издава фактури с ДДС и без ДДС,Имам проблем! Досега издавахме без ДДС, но сега искам да издам с ДДС,Настроих новите параметри в класификатор - собствена фирма, но когато отворя нов документ пак е без ДДС! Какво да правя? Явно някъде бъркам, и въобще има ли такава възможност да работи програмата в една фирма и с двата варианта??Мерси предварително!!!!!!!!!
prosystems
Сря, 21.02.07, 19:59
Разбира се че можете да издавате фактури както с ДДС така и без ДДС.
Програмата автоматично запомня настройките от последния документ който сте издали. За това когато отворите нов документ по подразбиране се зареждат настройките от последния документ който сте издали ( във Вашия случай без ДДС )

За да издадете документ с ДДС. Когато отворите нов документ за въвеждане.
1. Проверете дали има отметка пред НУЛЕВА СТАВКА или НЕНАЧИСЛЯВАНЕ НА ДДС - ако има отметка я махнете
2. В клетката ДДС .......% напишете процента за ДДС ( 20 ) така програмата ще начислява и ДДС
3. Когато запаметите документа настройките ще се запаметят автоматично и в следващите документи ще се начислява ДДС по подразбиране.

В обобщение: Дали да има или няма ДДС променяйте направо в документа когато го издавате - не е необходимо да задавате някакви настройки в класификатора. Когато запаметите текущия документ настройките му стават настройки по подразбиране за следващите документи които издавате ( докато не ги промените )

редактиран от prosystems на 21.02.07 20:15
редактиран от prosystems на 21.02.07 20:40
редактиран от prosystems на 21.02.07 20:42
anonymous
Чет, 22.02.07, 09:32
Благодаря Ви много относно отговора за ДДС ?Мисля че сте страхотно коректни и това е чудесно!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anonymous
Пет, 23.03.07, 11:02
И аз съм в период на тестване. Харесва ми само дето 50 лв ми се виждат много за подобен софтуер.

Ето какъв е проблема:
аз например имам продукт - самозалепващи етикети", които се поръчват и фактурирват на брой: 300, 500, 1000, 250 и т.н., цената на едно етикетче почти винаги е под стотинка, като например основния продаван струва 0,007 лв единия. Става така, че със софтуера така както е в момента, не мога да ги вкарам в "номенклатура" и по този начин автоматично част от достъйнствата на протрамата отиват в канала.

prosystems
Пет, 23.03.07, 14:47
Не би трябвало да имате проблем. Броя знаци след запетаята може да се настрои от менюто СЕРВИЗНИ, НАСТРОЙКИ ДЕСЕТИЧНИ ЗАПЕТАИ.

 Постарали сме се да няма неща за "канала" .

      Няма да подхващаме спор за цената. Само ще ви кажа че ако Вашите етикети ми се виждат скъпи , ще си взема от "безплатните" ( Ах... , то май безплатни етикети няма. Защо ли ? Сигурно защото не са толкова хубави като Вашите, които са платени разбира се ? ). ( приемете го като приятелска шега ). И ние като Вас сме инвестирали в оборудване, СОФТУЕР ( ЗАЩОТО ИЗПОЛЗВАМЕ САМО ЛЕГАЛЕН !!! ). Грижим се за клиентите си . Развиваме продуктите си постоянно. Актуализациите за 1 година напред са включени в цената. Всичко това не се получава много добре когато е без пари, също както и при "безплатните" етикети.

редактиран от prosystems на 23.03.07 14:56
редактиран от prosystems на 23.03.07 14:57
редактиран от prosystems на 24.03.07 10:21
редактиран от prosystems на 24.03.07 10:24
редактиран от prosystems на 24.03.07 10:38
редактиран от prosystems на 24.03.07 10:43
anonymous
Пон, 26.03.07, 11:53
Леле колко съм бил кух. Наистина било така с десетичните запетаи.

п.п. Не се впрягайте за коментара ми относно цената. Това е лично мое мнение. Истина е че сте направили един много добър продукт. не намеря ли друга алтернатива (простота на работа достъпна за аборигени, удобство, нищо излишно, приятен интерфейс), много вероятно е да го купя.

prosystems
Пон, 26.03.07, 19:20
anonymous
Вто, 27.03.07, 09:04
Една сериозна препоръка за да стане още повече професионален софтуера:
Да си представим, че в офиса имаме 2-3 принтера или може би 1 цветен. Ако са повече да речем, че принтера по подразбиране е възможно най-неподходящия за печатане на фактури. Разбирате предполагам на къде отивам.
За да се избегне досадното избиране на принтер при всяко стартиране на програмата е много препоръчително софтуера да помни кой принтер е избран! А дори би било перфектно да помни и настройките на драйвера както го прави например Опън Офис.

Защо е всичко това?

Имаме както писах по-горе цветен мастиленоструен или от ниския клас цветен лазерен принтер. При първите не е толкова неприятно, но при лазерните се получава тройно "износване" на девелопера, защото при евтините принтери сивото се получава от 4-те тонера (мастила). За целта преди всеки печат на фактура трябва да му се казва да ползва само черното мастило или черния тонер. Това е малко досадно и като забравяме да го правим, имаме излишни разходи на копие.

Друго: не съм много наясно с изискванията, но когато фирмата не е регистрирана по ДДС, предполагам че няма право да се пише във фактурата ДДС, било то и 0%. Пак казвам, че не съм сигурен какви са изискванията. Не е ли възможно при регистрация на фирма в програмата да има чавка, че не е регистрирана по ДДС?

<1 2 3 4 5 6 7 >

Коментар

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.