Забавления
07.04.2008 14:24
(преди 15 години и 11 месеца) | evoker | прочетена 1020 пъти
Като изостанала малка държава, в нашата мила родина всичко пристига със закъснение. Информационните технологии и дигиталните забавления започнаха да навлизат масово едва в края на деветдесетте години на миналия век, когато думи като “гейм индустрия” и “геймър” все още не фигурираха в речника на българина. В онова бурно време, за нас българите игрите се считаха за особено несериозна сфера, в която беше нормално единствено малчуганите да навлизат. И това по времето когато в САЩ и Япония вече се правеха изложения посветени изцяло на гейм индустрията с изложбена площ от 100 000 кв. м. (около 80 олимпийски басейна), когато редица европейски държави вече имаха телевизии посветени на игрите, а според анализаторите на глобалната икономика гейм индустрията се превръщаше в най-бързо развиващата се индустрия въобще. В България, в опита си да наваксат пропуснатото, хората които се интересуваха от компютърни технологии и игри сбъркаха много от понятията свързани с тях и като цяло геймингът и досега е криворазбран. Десетте развенчани мита от настоящия материал ще ви помогнат да разграничите фактите от измислиците.
Много добра статия.Има доста вярна информация.Аз играя игри , откакто си купих първия комп(ъъъ това беше неиде през 96/97)Скъпа машинка беше тогаз(около 1200 лв ми излезна и 4 години по касно струва 30 лв)
Сряда, 16.07.08, 21:22, anonymous:
3-тия и 7-мия мит ми харесаха най-много (цитирам): "Почти няма момичета, които да се интересуват от игри" - Това е едно твърдение което аз твърдо подкрепям.Въпроса обаче е защо ли момичетата не се интересуват ? "От игрите се затъпява"Това нещо е абсолютно грешно.Игрите са за разтоварване след работа или след училище и т.н.
Платени препратки
Яки графични станции
Рендиране в реално време и на най-тежките обекти - от Перси ООД
www.persy.com
Рекламни чанти Екстрапак произвежда рекламни чанти и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
bgERP Управлявайте фирмата си с безплатен, уеб базиран софтуер