„Ако извикаш „Напред!”, непременно ясно трябва да укажеш в коя посока да се тръгне.”
Антон Чехов
Може би никак няма да е преувеличено да се каже, че уебсайтовете станаха по-многобройни от населението по Земята. Докато преди няколко години се считаше, че Мрежата е място само за ограничен брой привелигировани, сега там не можеш да срещнеш само силно ограничен брой „незаинтересовани”... Без съмнение Интернет зае огромен дял в пространството на медиите. Примерно ако вашата фирма не пуска ТВ или печатни реклами, това няма да направи лошо впечатление, но ако тя няма уебсайт, това е все едно не съществува. И така, вие сърфирате ежедневно в Интернет, виждали сте хиляди сайтове и в един момент, съвсем закономерно, решавате, че трябва да направите собствен или пък такъв за вашата компания. Тогава възниква логичният въпрос: какво прави един сайт успешен, тоест посещаван и ефективен, независимо дали става въпрос за онлайн бизнес, от който очаквате чиста печалба или просто желаете да дадете информация за продукти или услуги, което просто дава добавена стойност на основната ви дейност. Не е необходимо да започвате от „нулата”, просто се съобразете с няколко прости правила.