download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 
 
» Търсачка

Търсене на статии по ключови думи

 

RSS захранване
 

Москва-Владивосток – виртуално пътешествие от 10 000 километра

Забавления 24.02.2010 03:39 (преди 14 години и 1 месец) | evoker | прочетена 151 пъти Статистики
Google Russia и руските железници са готови да ни предложат нещо уникално, нещо което ще изстреля виртуалните пътешествия към ново измерение, нещо което заслужава непременно да се види от всеки авантюрист, при това напълно безплатно, докато си седите пред компютъра. Става въпрос за най-известното пътешествие с влак, започващо от руската столица Москва и завършващо в мрачното тихоокеанско пристанище на Владивосток – виртуално пътешествие с продължителност от зашеметяващите 10 000 км.!

Tази статия е публикувана само он-лайн.

Вижте още:

Мнения на потребители

Мнения, стр. 1 2 3 4 5
Твоето мнение

  • Вторник, 30.03.10, 21:59, boy4o:
    Приблизително така си представях каменно-дървените дворци от "Женитба" на Гогол. Но не съм си и помислял, че са толкова ярко боядисани. Како, сигурна ли си, че сапунерката ти не прегаря полусенките? Или си ги конвертирала от GIF?
     
    Добирайки се до Глазов останах с впечатлението, че хората по улиците приличат малко нещо на силно преварени макарони. Оказа се, че тази година Удмуртия е влязла в Централноруската времева зона и на 28 март горките глазовци е трябвало да бутнат стрелките отведнъж с два часа напред.
     
    Да караме нататък. Часовникът на гарата показва 11.00 - а какво ще бъде на 11.01?
  • Сряда, 31.03.10, 12:04, кака.лара:

    Абе сапунерката нищо не прегаря. Тя направо на HDR снима.

    Стигнах към 50 км след Глазов. Май пак същата пустош се очертава. Сега се сещам, че от Киров до Глазов не спряхме нито веднъж. Сигурно сега ще спираме чак в Перм.

    Абе знам ли, то ще се види.

  • Сряда, 31.03.10, 21:53, boy4o:
    Е, все пак, забелязва се някакво разнообразие. Например, тинята край пътя става все по-червена - признак за близост на големи иглолистни масиви. Отново започнаха да мажат ЖП-инвентара със синя боя. Даже ми прави впечатление такава картинка: два ел. стълба стърчат един до друг, но единият е боядисан при основата със синьо, а другият със сиво. Може би две ел. компании си делят териториите?
     
    Друго наблюдение. По прелезите изчезнаха онези блокчета, стърчащи от асфалта. Тук-там забелязвам и прелези без бариери. А пък ретранслаторите вече са издигнати по самите гари; смея да подозирам, че с навлизането в Предуралието теренът налага да се осигури по-оперативно обслужване на апаратурата.
  • Четвъртък, 01.04.10, 21:34, кака.лара:
    Абе може да има такова нещо. Теренът стана по-разчупен. Преди беше само равнина, ама равнина. Сега има тук-таме по някой баир.

    Не знам от климата или от какво зеленината нещо ми се вижда по-зелена. Има някакви дървета, приличат на брястове ама явно не са.

    Вече започнах да усещам кога се задава да минем по мост. Преди него коловозите се раздалечават. После минават всеки по отделен мост. Като ги видя да се раздалечават значи наближаваме мост. След него пак се събират. Между 2-та коловоза има прекарани допълнителни релси. Хитро! Някой от двата паралелни моста нещо да се сгемби може да пуснат движението само по другия през резервните релси.

  • Вторник, 06.04.10, 10:59, boy4o:
    Наистина пейзажът става по-зелен. Предполагам, че с приближаването към Урал климатът става по-влажен. Същевременно, забелязвам че иглолистните дървета се виждат все по-често, но не отиваме на север; може би неусетно сме се изкачили на по-голяма надморска височина.
     
    Малко след някаква малка гара, Воегурт, минахме границата между Удмуртия и Пермска област. Даже успях да снимам граничния знак.
     

     
    Формално погледнато влязохме в Приуралието. Засега, обаче не забелязвам някакви особени промени в пейзажа. Естествено, не е задължително промените да настъпят отведнъж. Повече промени виждам по гарите. Сградите вече не са такива стандартни едропанелни сандъци както досега. Издигат се, все още, водонапорни кули от времето на парните локомотиви. Снимах една такава на гара Бородулино - мисля, че е интересна като архитектура.
     

     
    Точно до нея се вижда основата на кулата на някакъв мобилен оператор, среща на миналото и настоящето, един вид.

Платени препратки

Яки графични станции
Рендиране в реално време
и на най-тежките обекти - от Перси ООД
www.persy.com
Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.