Единадесети ноември е обявен от Alibaba през 2009 г. като деня на "двойната единайсетица", като е вдъхновен от "Черния петък" в САЩ. От тогава 11/11 всяка година носи все по-големи печалби на онлайн гиганта. Тазгодишното издание на Singles Day, счупи рекорда за пазаруване през интернет, като генерира повече приходи от "Черния петък" и "Кибер понеделник" в САЩ взети заедно. През онлайн платформите на Alibaba Group през вчерашния ден са продадени стоки на стойност от 25.4 млрд. долара. Прагът от 1 милиард долара е бил преминат още през първите две минути от началото на разпродажбите. За сравнение продажбите от 11/11 миналата година, са били за 17.8 милиарда долара. Милиони потребители предварително са били набелязали и селектирали желани от тях продукти, като са чакали кампанията да започне, за да закупят още в първите секунди, избраното от тях.