През 2017 г. специализираният екип на Google отговарящ за рекламите е премахнал впечатляващите 3.2 милиарда "лоши" реклами. Като такива могат да бъдат определени реклами нарушаващи правилата на Google, предлагащи измамни схеми, заблуждаващи потребителите, водещи до заразяване с вируси, фишинг и др. Притеснително е рязкото показване на опитите за измама с подобни "лоши" реклами. През 2016г. Google са премахнали 1.7 милиарда, което означава, че само за година броят им почти се е удвоил.
Добрата новина е, повечето опити за измама са уловени и премахнати преди да застрашат крайните потребители. Много от измамните реклами правят опит да препратят автоматично потребителя към измамни сайтове пълни със зарази, които да поразят компютъра му.
Около 320 000 рекламодатели са били извадени от рекламната мрежа на Google в резултат на нарушения от подобен тип. Тези, които са коректни обаче и работят по правилата, са си разпределили 12.6 милиарда долара, изплатени от Google.