Китайският производител Xiaomi се наложи на пазара като марка, която предлага добър хардуер на ниски цени. Затова и много потребители я асоциират с евтин бранд. Това обаче вече не се харесва от ръководните фактори на Xiaomi и те искат да се избавят от имиджа на евтин бранд. Вероятно като част от тази стратегия, марката Redmi бе отделена в отделна компания. Не е изключено след време именно Redmi да предлага бюджетни устройства, а Xiaomi да стане по-елитна и съответно скъпа. Новите планове ще бъдат въведени първо в Индия, където Xiaomi са особено популярни и генерират големи продажби.
Максимално намалените цени на Xiaomi при смарфоните, помогнаха на китайския производител да измести от редица пазари лидерът Samsung например. Сега сме в очакване как новите по-скъпи смартфони и смарт телевизори на Xiaomi ще бъдат приети от потребителите и най-вече какво повече ще предложат, за да оправдаят повишената си цена.