Умните телевизори в днешно време предоставят различни удобства на потребителите и предлагат голямо количество разнообразно съдържание. Също така обаче, притежават функции, които не са много приятни и една от тях е да следят какво гледа потребителя по-често и на база на това да го таргетират за определени реклами. Потребители започнаха да се оплакват в интернет, че след последните актуализации на приложенията за стрийминг на техните LG телевизори се е появила нова "екстра". Телевизорът автоматично и без да пита е започнал да показва кратки рекламни клипове. Още по-неприятно е, че няма възможност за пропускане или спиране на рекламното видео. Видеото е с дължина от 15 секунди, но въпреки това подобно натрапване на реклами е грубо. Още повече телевизорите от този клас на LG са на цени около 1400 долара и едва ли собствениците им искат да бъдат таргетирани и да гледат задължителни реклами.
Преди време
LG потвърдиха, че ще започнат да лицензират операционната система webOS и за други производители. Вероятно в момента просто опипват почвата докъде може да стигнат с този подход, който е най-малкото груб.
В интернет вече има съвети как рекламите могат да бъдат блокирани, но това е осъществимо само през рутера доставящ интернет на телевизора и чрез блокиране на домейни, от които идват рекламите.