download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 
 
Търсачка

Търсене на новини по ключови думи

 

RSS захранване
 

Как да активирате автоматичното запазване в LibreOffice и OpenOffice

12.07.2023 18:00 (преди 11 месеца и 9 дни) | spursy | показана 1813 пъти Статистики
Автоматичното запазване е важна функция, която намалява риска от загуба на работата ви поради неочаквани прекъсвания на захранването, системни сривове или всякакви други непредвидени обстоятелства. Вижте как лесно да я активирате в няколко стъпки.
Автоматичното запазване е важна функция, която автоматично записва вашия документ на равни времеви интервали, намалявайки риска от загуба на работата ви поради неочаквани прекъсвания на захранването, системни сривове или всякакви други непредвидени обстоятелства.

В долните редове ще ви покажем стъпка по стъпка, как да активирате функцията за автоматично запазване в популярните и безплатни офис програми LibreOffice и OpenOffice.

  • Стартирайте LibreOffice или OpenOffice на вашия компютър. Можете да отворите общия начален прозорец или произволен модул като Writer, Calc и др.
  • От менюто отидете на Tools -> Options.
  • Под Load/Save, натиснете General.
  • Под Save, сложете отметка пред "Save AutoRecovery information every Х minute"
    Можете да зададете желаната от вас стойност, на колко минути да се запазва автоматично вашия документ.
  • LibreOffice или OpenOffice вече ще създава автоматично файл за всеки отворен документ с незапазени промени.
  • За LibreOffice под Windows операционна система, по подразбиране директорията за автоматично запазения файл е: "C:\Users\потребител\AppData\Roaming\LibreOffice\4\user\backup"
  • За офис пакета под Linux директорията е: "/home/потребител/.config/libreoffice/4/user/backup".
  • За OpenOffice под Windows, по подразбиране директорията за автоматично запазения файл е: "C:\Users\потребител\AppData\Roaming\OpenOffice\4\user\backup".
  • Под Linux е "/home/потребител/.openoffice/4/user/backup".
  • Освен това активирайте опцията "Always create backup copy".
  • Натиснете върху Apply и рестартирайте LibreOffice / OpenOffice.

    Това е всичко. Вашите офис документи вече автоматично ще се запазват през избрания от вас времеви период.

  • Вижте още:

    Мнения на потребители

    Твоето мнение

    Няма мнения

    Платени препратки

    Рекламни чанти
    Екстрапак произвежда рекламни чанти
    и опаковки от хартия и (био)полимери
    Bags.BG
    Компютри за геймъри
    Домашни компютърни системи за игри
    Конфигурации по желание от Перси ООД
    www.persy.com
    bgERP
    Управлявайте фирмата си
    с безплатен, уеб базиран софтуер
    www.bgerp.com

    вашето каре - тук

    за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.