РЕГИСТРИРАНА В НАП ВЕРСИЯ - СУПТО 2023.305.0.0.Възможности:НОМЕНКЛАТУРИ:
- Артикули
- Контрагенти
- Складове
- Банкови сметки
ОПЕРАЦИИ:
- Продажба
- Доставка
- Ревизия
- Трансфер - прехвърляне на стоки между складове
- Оферти - възможност за използване на свободен текст, снимка, допълнителни описания
- Резервация на стоки
- Заявка на стоки - заявка на стоки към доставчици и от клиенти
- Каса (Касови операции) - модул за операции с парични средства
- Производство - поддържат се два вида производство:
- Директно производство - при него не се изисква следене на технологични процеси
- Технологично производство - в системата може да се следи състоянието на различните технологични процеси, през които минава едно производство, справки за всяка стъпка, документи и описателни данни
- Договори - възможност за създаване и следене на споразумения, сключване на анекси, напомнителни писма и др.
Във всички операции е възможно да се въвежда свободен текст (както към номенклатурите, така и към операциите). Например:
- описването на сервизни услуги
- разширено описание към артикул
- вписването на "Забележка" към операцията
- вписването на "Размери" и други данни към артикул в операцията.
Имате възможност към всяка операция да посочите задължителни параметри за попълване (например "Товарителница №" и "Куриер име" при продажба. "Номер на поръчка в сайта" при заявки) и тези данни могат да се пренасят при наследените операции (от Заявка в Продажба).
СЕРВИЗ:
- Прием на техника в сервиз
- Добавяне на ремонти
- Сервизни карти
- различни състояния на ремонтираната техника
- следене за закъсняващи ремонти
- възможност за работа online , както за клиенти (проверка на състояние на поръчка) така и за сервизни специалисти (обслужване на място при клиента)
Фискален сервиз:
- Наследява пълната функционалност на модул СЕРВИЗ
- Изготвяне на месечни справки към ТДД според Наредба Н18 2006 (Fiskal.ser)
- Информация за изтичащи договори
- Автоматично генериране на XML файл за деклариране пред НАП за предстоящ/приключил ремонт съгласно Наредба Н-18 чл.42б, ал.2
ПРЕДИМСТВА:
Отворена структура:
- свободна редакция на документи. (Open Office)
- възможност за печат на справки по шаблон генериран от потребителя
- възможност за e-mail уведомяване на клиенти и доставчици
- възможност за печат на всяка таблица във файл (Word,Excel,PDF,Text,XML)
- възможност за директна работа с номенклатури на ваши контрагенти (номенклатура стоки чрез XML файлове) в основните операции като Оферти, Заявки, Доставки, Сервиз
- широк набор от справки (с възможност за изработка по поръчка включено в абонаментната такса)
- възможност за изработка на индивидуални интерфейси
Гъвкавост:
- към всяка операция или номенклатура можете да прикачвате неограничен набор от файлове, снимки и документи
- възможност за вграждане на ценови листи от доставчици
- възможност за създаване на различен набор от данни към програмата. (таблици, полета, характеристики)
- системата може да бъде разширена по изискванията на клиент
- възможност за работа през интернет (static IP, ddns, VPN)
- печат на етикети за операции и номенклатури
Допълнителни модули:
- модул за обмен на данни между отдалечени работни места
- модул за обмен на данни с интернет магазин - Google Prestashop, Magento, както и обмен през XML файлове
- модул за експорт на данни към други системи
- модул за създаване на товарителници към системите на Еконт,Спиди,Транспрес
- модул за автоматично изпълнение на операции
- модул за работа online
- модул за анализ и известяване за настъпили събития - известяване за стоки без наличност, изтичащи договори, закъсняващи сервизни поръчки, закъсняващи плащания от клиенти/към доставчици
- приложение за работа в Android (разнообразни мобилни интерфейси):
- електронно меню в ресторант,
- интерфейс със справки за собственика.
- мобилни екипи за сервизно обслужване и поддръжка
- обслужване на вендинг автомати
- разносна и ексван търговия
- поръчкова функционалност
Специализирани Интерфейси:
- Работно време (отчети и справки по дни, седмици, месеци и за избран период). Водене на пътни листи и електронно досие на автомобилите.
- Приемна в пунк за билки и етерични масла - позволява управлението на приеманите продукти и издаването на документи за прием за всяка товарителница. Връзка с електронни везни за автоматично отчитане.
- Обект за мониторинг и охрана - позволява на операторите да водят електронен дневник за събитията в охраняваните обекти
Разнообразни начини за закупуване
Месечен абонамент за 1 работно място (с включена поддръжка съгласно "абонамент за ползване") - 14,67 лв без ДДС
За достъп:
потребител: demo, парола : demo