Автор |
|
itodorovСъб, 17.05.08, 13:54 |
Здравейте, да, PRO версията позволява работа в локална мрежа, а броят на свързаните компютри е ограничен единствено от броя на работните места, за които е закупен лизенз. Не е възможно да използвате едновременно PRO и LITE версията. Ако желаете едновременна работа върху обща база данни, на всеки компютър трябва да е инсталиран StoreHouse PRO. Повече информация можете да намерите както в страницата на продукта, така и във форума на Елизия ЕООД. Поздрави, Иван Тодоров редактиран от itodorov на 19.05.08 11:40 редактиран от itodorov на 19.05.08 11:51 |
|
anonymousПет, 12.12.08, 09:25 |
” Благодаря за отговора но се надявах поне платената версия да подържа серийни и партидни номера. :( Иначе програмката е гот..Ще чакам подобренията и ще си я закупя   „ Ако ти трябват партиди и т.н.. 0899 905 624 или може да погледнеш на тоя линк за какво става въпрос : информация за продукта , тук си има и други телефони и е-mail-и . редактиран от anonymous на 12.12.08 09:27 |
|
dimy1960Пет, 12.12.08, 10:14 |
ползвам платената версия на програмата почти от година и за този период можах да я сравня с други подобни продукти на пазара в България.Програмата е много лесна за работа и най хубавото е че Г-н Тодоров се старае да я развива постоянно. |
|
greti1Пон, 14.05.18, 14:07 |
Здравейте! Исках да ползвам StoreHouse Lite, но след като го инсталирах, програмата се отваря в неизвестния език със символи и маймунки, и на практика нищо не мога да прочета, за да ползвам програмата. Как може да се чете на български? |
|
spursyПон, 14.05.18, 16:43 |
” Здравейте! Исках да ползвам StoreHouse Lite, но след като го инсталирах, програмата се отваря в неизвестния език със символи и маймунки, и на практика нищо не мога да прочета, за да ползвам програмата. Как може да се чете на български? „ Програмата се отваря коректно на български език. Проверете и променете регионалните настройки на вашата Windows операционна система към български. Това се прави от control panel. След това рестартирайте. |
|
greti1Вто, 15.05.18, 11:23 |
” Програмата се отваря коректно на български език. Проверете и променете регионалните настройки на вашата Windows операционна система към български. Това се прави от control panel. След това рестартирайте. „
Благодаря! Ще пробвам и това.  |
|
greti1Вто, 15.05.18, 11:31 |
” Благодаря! Ще пробвам и това.  „
Всичко е ОК в регионалните настройки, за България е зададено, рестартирах, отново свалих програмата, но дори съвсем в началото при инсталирането не се отваря на български, споразумението е с йероглифи, нататък също... |
|
spursyСря, 16.05.18, 18:15 |
Може ли скрийншот от регионалните настройки? |
|
greti1Пет, 18.05.18, 09:59 |
” Може ли скрийншот от регионалните настройки? „
Lokatsia.doc |
|
spursyЧет, 16.12.21, 20:07 |
Натиснете на таб Administrative и след това на бутона "Change system locale..". От там задайте Bulgaria. |
|
iceman_Съб, 18.12.21, 13:02 |
Човека е питал преди 3,5 години  . |
|
spursyСъб, 18.12.21, 15:57 |
Сега видях чак отговора му. Някак тогава съм го изпуснал, но не пречи да се отговори, защото това е общ проблем за всички потребители, които нямат добре зададени настройки. |
|