download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

Склад и магазин

Автор
Съобщение
anonymous
Пон, 21.01.08, 13:30
Здравейте.
Някой може ли да ми каже каква е възможността за извършване на рекламации?
anonymous
Чет, 12.06.08, 17:43
Здравейте,

Надявам се администраторите да не изтрият този негативен пост, тъй като аз го пиша като клиент, а не съм конкуренция. Накратко: софтуерът е много добър, почти перфектен за нуждите на малка или средна фирма, но като съпорт - не съм срещал досега такова отношение. Имам предвид от програмиста и най-вече от дистрибутора на продукта във Варна. Използвам софтуера от 2 години, като за това време ми изгоря един хард и ми се наложи да преинсталирам Windows-а няколко пъти и всеки път трябваше да си плащам такса за генериран код и да търпя обидите им , като ме обвиняваха, че съм си сменял харда и други такива. Аз не го бях сменял и след големи уговорки им го доказах, но никой не се сети да се извини или най-малкото да си промени тона, с който разговаряха. И това всеки път... Така че отново се убеждавам, че евтиното излиза скъпо, но накрая и нервите, които изразходвахме аз и моите колеги, никой няма да ни върне.

imarkovski
Пон, 16.06.08, 10:38
Действително windowsa си преинсталираха поне 5-6 пъти, като им бе обяснено пъти, как да го правят без да си променят регистрационната парола, но упорито не се съобразяваха с това. При това не са им вземани пари, което признавам за наша грешка и очевидно не може да продължава.
Поддръжката е с пари и това няма да бъде променено.Цената на поддръжката не е включена в нашия софтуер.Тенденцията е цената на поддръжката да се увеличава, което не зависи от нас.
редактиран от imarkovski на 16.06.08 10:58
редактиран от imarkovski на 16.06.08 12:14
imarkovski
Пон, 16.06.08, 11:12
Всъщност аз не мога точно да разбера от какво се оплакват от Авидея. общата сума за 2 години за поддръжка която им е взета е 60 лв. вкл. ДДС. Просто те отказват да си плащат за поддръжка. А ние искаме да ни се плаща за труда, ако това е лошо отношение, не го разбираме така. Няма как да сме коректни с клиент който многократно не е бил коректен към нас.
редактиран от imarkovski на 16.06.08 11:29
редактиран от imarkovski на 16.06.08 11:40
anonymous
Пон, 16.06.08, 11:21
Ами не съм съгласна с Авидея. Използвам същата програма от 3 год. и никога не съм имала проблеми със обслужването на програмата и с програмата. Момчето , което подържа програмата е много коректно и никога не ми е отказвал помощ, винаги се отзовавал и отговарял на някои мои глупави въпроси
Лек и успешен ден
P.S. и да не забравяме, че интелектуалния труд в БГ не се оценява достатъчно!!!!!!!!!!!!!!!
anonymous
Пон, 16.06.08, 11:24
Ами аз съм клиент и програмата не ми е правила никакви проблеми. А и на мен ми беше обяснено, че поддръжката не е безплатна (То е нормално бе хора, както когато си купиш кола не ходи6 постоянно до магазина да ти наливат бензин безплатно нали?) . Плюс това няколко пъти съм ходил във фирмата от която си закупих програмата и отношението към мен беше много добро .
редактиран от anonymous на 16.06.08 11:36
anonymous
Нед, 06.07.08, 14:58
Сканира ли баркод
imarkovski
Нед, 06.07.08, 16:59
Да работи с клавиатурен и сериен бар-код скенер. Описано е в ръководството.
anonymous
Нед, 22.11.15, 14:19
Имам проблем с ръководството, моя комп. не го отваря. Мога ли да го сваля от някъде? Преди имаше сайт с помощни програми и ръководство, а сега?

Коментар

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.