download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

Втората половина на шахматната дъска

Виж статията
< 1 2 3 4 >

Автор
Съобщение
joniewalker
Нед, 15.01.12, 19:38
Засега е АБСОЛЮТНО невъзможно да се създаде автономно движещ се автомобил без шофьор!!! справка тук. Проверявайте си фактите по-прилежно.
stiliyangr
Нед, 15.01.12, 23:07
" Образование
Инвестиции в образованието. Това може да стане чрез обикновено увеличаване на учителските и преподавателските заплати, с цел да останат най-ярките и най-добрите преподаватели. Икономистите отбелязват, че американските преподаватели получават с около 40% по-малки възнаграждения от завършилите техните училища студенти, а това не бива да е така. Учителите създават квалифицирана работна ръка и чрез тях е възможно да се повиши нейното качество и количество." - как ми се иска съответните хора в тази страна да прочетат това!
 Въпрос към автора - чел ли е това-онова от Азимов/Лем? Ако не - препоръчвам да го направи!
stiliyangr
Нед, 15.01.12, 23:16
” Засега е АБСОЛЮТНО невъзможно да се създаде автономно движещ се автомобил без шофьор!!! справка тук. Проверявайте си фактите по-прилежно. „
 Аз избягвам да използвам думата "абсолютно"...И в случая бих поставил ударението върху "ЗАСЕГА". Наскоро четох една книга от М. Каку, в която той разглежда различни неща, смятани за невъзможни. Някои - като "шапката-невидимка" не противоречат на никакви природни закони и е въпрос максимум на десетилетия да бъдат разработени. За други - при повече оптимизъм и упорита работа - може да се случат след столетия. За трети ще са нужни промени в основните физични теории...
joniewalker
Пон, 16.01.12, 00:27
Карал съм всичко, вкл. и ТИР. Мога да изброя на прима виста поне двайсет причини/ситуации, за които е НЕВЪЗМОЖНО един "умен" автомобил да се справи без жив човек за шофьор.
Доколкото знам последните изпитания на такива компютъризирани автомобили стигнаха до това да им отпускат по една лента по магистралите, като от двете страни има датчици по които да се водят. И - толкоз. Мисля , че такива "умни" или "интелигентни" коли никога няма да могат да се движат извън такава стерилна среда като описаната по-горе обособена лента на магистралата или друг заделен само за тях участък от платното за движение. Да пуснеш автомобил без водач през хаотичното градско движение /както претендират от Гугъл/ е сausa perduta или mission impossible. Кой както предпочита.
редактиран от joniewalker на 16.01.12 08:15
dreamskill
Пон, 16.01.12, 00:51
Сега, точно в този момент, при перфектни пътни обстоятелства, демек без дупки и т.н. ако всички коли са "автоматизирани" няма да има никакви грешки. И никога не казвай никога. Късоглед си ако става въпрос за твоята визията относно бъдещето.
joniewalker
Пон, 16.01.12, 01:23
” Сега, точно в този момент, при перфектни пътни обстоятелства, демек без дупки и т.н. ако всички коли са "автоматизирани" няма да има никакви грешки... „

Ами нали и аз това казвам - само при "стерилни" условия. Иначе - НИКОГА! Особено след като и от Гугъл са се издънили.
Никога автомобил без водач няма да може да мине нито през Ню Йорк, нито през Москва, София , Техеран, Истанбул и тн. освен ако не се задели някоя стерилна лента за движение, нещо като тръбата на метрото. А в момента никой не го прави и , както виждам и никой не се и опитва да го направи. Или е скъпо , или е трудно или - и двете. Демек засега поне усилията и/или средствата явно с много надвишават евентуалните ползи при положителен резултат. Особено - както го заявяват от Гугъл - напряко през градското движение. С една дума - към днешна дата е неосъществимо. И не го казвам аз , а резултатите.

dreamskill
Пон, 16.01.12, 02:35
Цитат
” Представители на Google твърдят, че инцидентът е станал по вина на шофьора човек, който е седял в кабината и временно е поел управлението на роботизираното превозно средство, пише списанието Business Insider. „
joniewalker
Пон, 16.01.12, 08:04

Представителите на Гугъл могат да твърдят всичко, нали?

tegote
Пон, 16.01.12, 10:10
Автомобил робот няма как да върви в градско движение сам! Визирам "малкия" Плевен. Тези от селата и провинцията ще помоля да си замълчат, защото ще се изложат още повече! Ако бъде пуснат такъв автомобил, това означава да спре на място и да задръсти движението. Включването му на път с предимство ще е блян за него и за собственика му. При натовареното движение се налага водачът да поеме управлението му. А допълнителни ленти няма как да се заделят средства за тях.
insecteater
Пон, 16.01.12, 10:46
tegote, коментара ти ме подсеща за една фраза:
"640kb ought to be enough for anybody."

< 1 2 3 4 >

Коментар

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.