Автор |
|
dreamskillНед, 09.08.09, 14:01 |
” След 11234 сваляния, се намери един истински "специалист" ( vip_val ), който да я "оцени" Като процент 0.008 % не е зле. . Все пак не може да харесва на всеки. Поздрави и успех на всички ! PROSYSTEMS Ltd. „
на тва викам "busted" |
|
s_nikolova82Пон, 19.10.09, 20:12 |
Здравейте, В програмата пише че може да се отпечатват документи и на Български и на Английски. Бихте ли ми подсказали как точно става това в програмата. |
|
prosystemsПон, 19.10.09, 20:36 |
” Здравейте, В програмата пише че може да се отпечатват документи и на Български и на Английски. Бихте ли ми подсказали как точно става това в програмата. „ Здравейте, да програмата може да разпечата един и същи документ , на Български , на Английски , както и на Английски и Български едновременно. Когато вашите данни и информацията за контрагентите е въведена и на Български и на Латиница. С просто превключване във формата (най отдолу) можете да смените езика на който ще се разпечата вашия документ.
Когато сте превключили на Английски, можете да отпечатате документа в един от следните варианти.:
|
|
s_nikolova82Пон, 19.10.09, 20:44 |
Много се извинявам но ще ви досадя с още един два въпроса Мога ли да започна да издавам документи не от 1 номер а от някой друг до който съм стигнала. Предполагам че може , но от къде по точно да въведа номера. |
|
prosystemsПон, 19.10.09, 21:02 |
” Много се извинявам но ще ви досадя с още един два въпроса Мога ли да започна да издавам документи не от 1 номер а от някой друг до който съм стигнала. Предполагам че може , но от къде по точно да въведа номера. „ Програмата следи номерата на издаваните документи автоматично. Ако желаете да започнете номерата от определен номер направете следното: 1 От менюто изберете КЛАСИФИКАТОР - НОМЕРАТОРИ 2 Изберете номератора за съответния вид документ и натиснете РЕДАКТИРАНЕ 3 В полето текуща стойност напишете номера на последния документ който сте издали и запишете промените Програмата ще продължи да номерира новите документи от следващият номер |
|
prosystemsПон, 19.10.09, 21:07 |
Подробна информация за работа с програмата както и демонстрационни филмчета можете да намерите на нашият сайт www.prosystems.bg |
|
s_nikolova82Пон, 19.10.09, 21:13 |
Благодаря ви , вече всичко е наред. Филмчетата наистина ми бяха много полезни. Лека вечер |
|
ss_marioЧет, 29.04.10, 11:21 |
А може ли да издава гаранциони карти ? |
|
cb-ehЧет, 29.04.10, 14:39 | |
|
prosystemsЧет, 29.04.10, 17:55 |
” А може ли да издава гаранциони карти ? „ Здравейте, стига да има интерес , в някоя от следващите актуализации можем да включим специален модул за издаване на гаранционни карти. А иначе в сегашния вариант можете да създадете документ гаранционна карта , но той по скоро ще има визията на фактурата ( има опция колоните с цените да не се печатат ) Ако има интерес към такъв модул , моля пишете за да го включим. Всички полезни предложения и препоръки, които са от интерес и са предложени от голяма група от потребителите се разработват и добавят в следващите версии. С предложения и препоръки - Моля пишете на следния адрес development@prosystems.bg Успешна работа: PROSYSTEMS Ltd. |
|
prosystemsЧет, 29.04.10, 18:05 |
Благодарности за линка. Поздрави: PROSYSTEMS Ltd. |
|
ss_marioВто, 04.05.10, 00:49 |
Писах ви за картите на емайла. Имам обаче още два въпроса. Мога ли да подписвам с електронен подпис за да изпращам по интернет и ако излезе нова версия и какво ще стане с данните които съм въвеждал , отново ли ще трябва да почвам да въвеждам всичко. |
|
prosystemsВто, 04.05.10, 09:03 |
” Писах ви за картите на емайла. Имам обаче още два въпроса. Мога ли да подписвам с електронен подпис за да изпращам по интернет и ако излезе нова версия и какво ще стане с данните които съм въвеждал , отново ли ще трябва да почвам да въвеждам всичко. „ Здравейте, По въпроса за електронния подпис и e-mail : В програмата са предвидени три начина, за да направите това. 1. Класическо подписване - В програмата има вградена функция експорт на документите в PDF файл. След като запишете документа в PDF файл, можете да го подпишете с електронен подпис. За самото подписване трябва да имате валиден електронен подпис и програмка PDF Signer ( обикновенно я има на диска който са ви дали с електронния подпис ) Подписан по този начин документа може да бъде изпратен по е-mail. Така изпратен документа се приема за оригинален документ. 2. Подписване с ШИФЪР ( много често се бърка с електронен подпис ) . В програмата, за всеки потребител ( съставителя на документите ) може да бъде въведен персонален код ( шифър ). При издаване на документ, на мястото на подписа се отпечатва въведения шифър. а в края на документа се отпечатва текст цитиращ законовите основания за тази замяна. От къде се получава шифъра ? - Управителя на фирмата издава вътрешна заповед в която се указва - че подписа на лицето ... се заменя със следния шифър ..... ( произволна комбинация цифри, букви). Така изпратен документа се приема за оригинален документ. 3. Ако имате сканиран подпис и печат,в програмата има функция, с която можете да ги вмъкнете в издавания документ. Записвате документа като PDF , който можете да изпратите по е-mail. Операцията е равносилна на това да принтирате документа, да го подпишете и подпечатате и след това да го сканирате за да го изпратите по e-mail. За разлика от предните два начина в този случай клиента трябва да получи оригинала ( лично или по пощата ) По въпроса за новите версии: Ние приемаме отговорно взаимоотношенията си с клиентите, така че сме помислили и за това. Преминаването към нови версии става с актуализационен файл (не е еднакъв с инсталационния !!!) - който запазва всички данни които сте въвеждали до момента на актуализацията. Успешна работа: PROSYSTEMS Ltd. |
|
anonymousПон, 29.11.10, 18:31 | ФАКТУРИ 2010
Изглежда много полезна програма! Чудесно е изработена. Помислено е за всичко. |
|