Независимо от това, 92% от европейските web-сайтове подтикват посетителите си да участват активно, повечето от потребителите (53%) остават "пасивни".
Едва 23% от интернет-потребителите във Великобритания, Франция, Германия, Швеция, Испания и Италия отговарят на предложения, повишаващи активността в Мрежата. Те участват в анкети и конкурси, а още 24% по свое желание организират блогове, сайтове и активно участват във форуми.
Аналитиците от Jupiter Research считат, че ръстът на т.н. "потребителски контент" се дължи на големия брой млади хора, които активно споделят мнението си онлайн. Влиянието на тази активна група ще расте, защото с появата на нови инструменти за създаване на съдържание, публикацията на материали в Интернет става по-демократично, потребителското съдържание става по-достъпно и на професионално ниво.
Източник: Compulenta.ru