Продажбите на реални албуми продължават да падат в САЩ през първите шест месеца на 2006. Те са 4,2% по-малко, сравнено със същия период миналата година. Въпреки това онлайн продажбите могат да подпомогнат бизнеса като цяло. Продажбите на дигитални албуми са се покачили с 126% през първото полугодие, а на отделни песни с 77%. Обобщението на тези данни води до извода, че продажбите като цяло са се покачили, макар и малко, в сравнение с първите шест месеца на миналата година. Общо 270,6млн. реални албума са продадени в САЩ до края на юни. За същия период миналата година те са били 282,6млн. Дигиталните албуми пък са се покачили с 8,2млн., като в момента има продадени 14,7млн., в сравнение с 6,4млн. през 2005. Продажбите на отделни песни достигат 281млн.
Най-продаваното заглавие през годината е музиката към филма на Уолт Дисни "High School Musical", който все още не е излязъл в България. От него са продадени 2,6млн. копия. Звукозаписната компания Lyric Street (също собственост на Уолт Дисни) държи второто място с албумът на Rascal Flatts - "Me and My Gang" и 2млн. продадени копия. На следващите позиции са James Blunt и неговия "Back to Bedlam" с 1,7млн. копия, R&B дивата Mary J. Blige с "The Breakthrough" (1,5млн. копия) и "Some Hearts" на Carrie Underwood с 1,4млн.
Що се отнася до пазарните дялове, Юнивърсъл Мюзик Груп държи първенството през първата половина на годината с внушителните 31,6% от всички музикални продажби. Фирмата съвсем скоро започна кампания за възраждането на класическия CD формат за сметка на дигиталните албуми. На второ място е Сони БиЕмДжи Мюзик Ентертейнмънт с 23,9% дял от продажбите. Независимите разпространители са продали 19,3% от всички албуми.