София, България - 20 септември, 2006 година - Днес Ubisoft, един от най-големите издатели на видео игри в световен мащаб обявява, че третата четвърт на фискалната 2006-2007 година ще включва изключителна селекция от заглавия за всички платформи и сегменти.
В списъка за третата четвърт присъстват вече доказали се търговски марки като:
Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent™ (стелт екшън за Xbox® и Xbox 360™ - игралните и развлекателни системи на Microsoft, за PC, комютърно-развлекателната PlayStation®2, Nintendo GameCube™ и Wii™): Изумителен нов епизод от серията, продала се до момента в 14 милиона копия по целия свят.
Rayman Raving Rabbids™ (екшън-адвенчър за Wii™, Nintendo DS™, GameBoy® Advance и PC): Rayman се завръща, за да победи откачените зайци в новата част от легендарната поредица, продала се в 17 милиона копия по света.
Tom Clancy’s Rainbow Six® Vegas (отборен шутър за Xbox 360™, компютърно развлекателната система PlayStation®3, системата PSP® (PlayStation®Portable) и за PC): Нов епизод от световно известната поредица, продала се в повече от 14 милиона игри по целия свят.
Far Cry® Vengeance (фърст пърсън шутър за Wii™): Част от поредицата, която е продала повече от 2 милиона игри в световен мащаб.
Brothers in Arms® D-Day (отборен екшън за Втората Световна Война, създаден за системата PSP®): Тази сравнително нова търговска марка се е продала до момента в повече от 3 милиона копия по света.
Blazing Angels™ Squadrons of WWII (симулация с бойни самолети за Wii™ и PlayStation®3).
Prince of Persia® Rival Swords (екшън-адвенчър за системата PSP®): Поредицата The Prince of Persia се е продала в повече от 8 милиона бройки по целия свят.
Petz® (серия игри за виртуални домашни любимци за PC, GameBoy® Advance и Nintendo DS™): Напоследък серията се нарежда сред топ 10 на игрите за GameBoy® Advance.
Ваканционният списък включва и вълнуващи нови търговски марки като:
Red Steel™ (фърст пърсън екшън за Wii™): Оригиналната и единствена фърст пърсън игра, която ще излезе на пазара едновременно с конзолата Wii™.
Dark Messiah Might and Magic™ (фърст пърсън екшън за PC): Изцяло обновен екшън адвенчър, развиващ се в най-мрачната част от вселената на Might and Magic®.
GT Pro Series™ (състезания с коли за Wii™): GT Pro Series™ перфектно приляга на уникалния геймплей на Wii™ и се възползва до крайна степен от контролера на конзолата.
За да обобщи този внушителен списък, Ubisoft включва и някои от своите силни заглавия–лицензи:
Open Season™ (екшън-адвенчър за деца, разработен за Xbox 360™, Xbox®, PlayStation®2, системата PSP®, GameBoy® Advance, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Wii™ и PC): Тази видеоигра е адаптация по анимацията на Sony Pictures – очакваният с нетърпение първи техен CGI филм.
Star Wars Lethal Alliance™ (екшън-адвенчър за Nintendo DS™ и системата PSP®): Първата Star Wars игра, създадена специално за портативните конзоли от ново поколение.
Monster 4x4 World Circuit™ (състезание с камиони за Wii™).
“Ubisoft ще предложи своето най-добро до момента портфолио през този ваканционен сезон. То ще се състои от изключителен микс от нови и вече доказали се търговски марки. Очакваме да подобрим своите водещи позиции по отношение на конзолите от ново поколение чрез излизането на пазара на осем игри за Wii™, три за Xbox 360™, четири за системата PSP® и две за системата PlayStation®3”, споделя Yves Guillemot, президент и изпълнителен директор на Ubisoft.