download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 
 
Търсачка

Търсене на новини по ключови думи

 

RSS захранване
 

Sony Ericsson – нова идентичност на марката

05.10.2006 09:43 (преди 17 години и 6 месеца) | poltargaista | показана 1521 пъти Статистики

На 2 октомври 2006г., заедно с отпразнуването на петата си годишнина Sony Ericsson сменя образа на марката си. На основата на изчистена идея и ново съчетание на цветове, популярното зелено лого на компанията е придружено с послание, което акцентира върху личността и отношението й към продуктите, аксесоарите и приложенията на Sony Ericsson. Резултатът е ново, привлекателно изобразяване на марката, което отличава Sony Ericsson и кореспондира напълно с новите оригинални мобилни телефони на компанията. Създадена от световната агенция Wolff Olins, стартът на новата идентичност е този месец.

“През последните пет години нашата марка се затвърди в съзнанието на потребителите. Сега е време да влезем както в съзнанието, така и в сърцата им. Мобилните апарати заемат все по-важно място в живота ни, затова е необходимо нашата марка да се отличава от другите с енергия, страст и вълнение.”, казва Ди Дута, CVP и Маркетинг директор на Sony Ericsson.

Идентичността на марката включва нова гама от изпълнени с живот цветове, прецизно подбрани, за да стоят далеч от черното, бялото, сивото и синьото, използвани днес от повечето технологични марки. В допълнение към новите цветове, ясната основна идея съдържа два елемента – текстово съобщение и графично изображение.

Правилата са прости: съобщението започва винаги с “Аз” - индивидуалността, следвано от логото - фирмената идентичност и след това послание за онова, което хората обичат, което ги вълнува и вдъхновява. Структурата е приложима по много начини и на всички езици.

Андрю Уорнър, Директор на “Brand Management” Sony Ericsson обяснява връзката между новата идентичност и индивидуалността: “Още щом я видите, ще се чувствате свързани с марката Sony Ericsson. Посланието третира потребителите като индивиди – не им казва какво трябва да мислят за Sony Ericsson, а отразява това, което мислят. Това не е просто традиционна и пасивна идентичност на марката. Нашите планове са да увеличим употребата на интерактивна медиа, за да постигнем диалог между потребителите по света и да изграждаме посланията на марката заедно с тях. ”

“Хората искат да знаят какво допринасят нашите продукти към техния живот – каква връзка им осигуряват, какви забавления, какви улеснения по време на работа и т.н. Новата идентичност на марката много ясно свързва нашите продукти с това, за което хората ги е грижа. По малко се фокусира върху същността на продукта и повече върху това, което дава на хората.”, допълва той.

Леснотата е основният принцип във всеки аспект от работата на Sony Ericsson, от дизайна на продукта до маркетирането, и новият имидж на марката подчертава обвързаността на компанията с този подход.

Адам Троуп, Арт Директор в Wolff Olins казва: “Създадохме отличаваща се световна марка, която е достатъчно гъвкава да преодолее локалните различия, откривайки у хората това, което искат и това, което обичат да правят.”

Вижте още:

Мнения на потребители

Твоето мнение

  • Петък, 06.10.06, 18:55, anonymous:
    Адам Троуп, Арт Директор в Wolff Olins казва: “Създадохме отличаваща се световна марка, която е достатъчно гъвкава да преодолее локалните различия, откривайки у хората това, което искат и това, което обичат да правят.”
    Прав е човечеца,от много години използвам техните продукти,т.е. Gsm те им имного съм доволен ,немат грешка и да продъжават в същия дух

Платени препратки

Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
Яки графични станции
Рендиране в реално време
и на най-тежките обекти - от Перси ООД
www.persy.com
bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.