„Джъстин Тимбърлейк е световен шоумен; с всяка нова песен, видеоклип и изпълнение на живо той поднася на музикалните фенове по целия свят нов стил и звучене”, каза Щефан Кройкс, Маркетинг директор на Sony Ericsson, който отговаря за връзките с Vodafone. „Развълнувани сме от това партньорство и от спонсорството на неговите представления на живо. Очакваме с нетърпение да предоставим на своите клиенти и феновете на Джъстин Тимбърлейк едно уникално изживяване”.
„Музиката е с нещо, което нося в себе си през цялото време”, разкри Джъстин Тимбърлейк. „Харесва ми идеята да направя музика си достъпна с едно натискане на бутон. Sony Ericsson е силна марка и разбира се техните Walkman телефони са водещи в развитието на „музиката в движение”. Очаквам с нетърпение да работя с тях и да си партнираме успешно.”
Мениджърът на Джъстин Тимбърлейк, Джони Райт, добави: „Sony Ericsson беше страхотен партньор при стартирането на шоуто 2007 Future Sex/Love Show в Европа. Вълнуваме се, че сме заедно и очакваме с нетърпение старта на съвместната кампания”.
Vodafone ще има ексклузивни права върху широка гама от маркетинг промоции на всичките си пазари, които ще предложат на клиентите най-доброто от музикалните услуги на Vodafone live! чрез Walkman телефоните на Sony Ericsson W200, W660i, W850 и W880i, както и със специалния Vodafone V630i. Перфектна комбинация от музикален плейър и мобилен телефон - моделите Sony Ericsson използват 3G възможностите на Vodafone, за да предоставят музикални и мултимедийни приложения с висока скорост и превъзходно качество.
Маркетинг кампанията на Джъстин: 'I (SE) Justin live' стартира в медиите и магазините на Vodafone през май 2007. Богатата поредица от Walkman телефони ще даде на потребителите шанса да спечелят билет за турнето и да се срещнат с техния поп идол на специални партита на Sony Ericsson.