Защо по всяка вероятност дългоочаквания официален анонс ще е на TGS 2007 (20 - 23 септември)? Нека започнем с това, че на миналогодишното гейм изложение в Лайпциг, Пол Самс (вицепрезидента на бизнес отдела на Blizzard) заяви, че компанията работи по три проекта, които ще бъдат обявени през 2007 година - първият беше Starcraft II, обявен на 19 май в Сеул; вторият беше очаквания експанжън на World of Warcraft - Wrath of the Lich King, обявен на BlizzCon (3-ти август); тъй като TGS е последния за годината подиум, на които Blizzard могат да се изявят, то трябва да сме сигурни, че именно в Токио ще видим Diablo III. Второ, Ричард А. Кнаак (авторът станал известен с книгите си посветени на Warcraft и Diablo вселените) заяви през октомври 2006 година, че започва да работи по нова трилогия (Diablo: The Sin War), която няма да се отнася за мъртва игра. И трето, Blizzard умеят да пазят проектите си в пълна тайна, докато самите те не подхвърлят някое парченце от пъзела на аудиторията. Как успяват? С кодови наименования. Кодовото наименование на Starcraft II беше Medusa (митологично създание от гръцката митология, жена със змии наместо коса, която само с поглед вкаменява жертвите си), а девиза на прочутата героиня от играта Сара Кериган е "Само с поглед ще те превърна в прах". Само преди няколко дни из интернет пространството започна да се спекулира с ново кодово име - Hydra. Не се залъгвайте, името със сигурност няма нищо общо с едноименната бойна единица в Starcraft. Това е втора аналогия от гръцката митология - хидрата е многоглаво влечуго, пазител на подводния вход към царството на мъртвите. А, ето и още една аналогия, според която в книгата Откровения, част от Библията, дяволът, пазителят на подземното царство е многоглав дракон... на испански дявол е... Diablo.