На откриването на тазгодишния Intel Developer Forum (есен 2009) вице-президентът на компанията, Шон Мелъуни, демонстрира работата на система на базата на ранен образец на процесора Larrabee. Aнонсът на дискретни графични решения с тази архитектура се очаква следващата година, а завбъдеще тя ще се интегрира и в централните процесори.
Софтуерните разработчици също са получили системи на базата на Larrabee, затова е възможно скоро да "поизтече" (интересна) информация. На вниманието на публиката е била играта Enemy Territory: Quake Wars, която е създадена да използва метода трасиране на лъчи. Това не означава, че Larrabee няма да се справя и с растерната графика, дори обратното - и двата вида ще са по силите му.
Това видео позволява да се оценят възможностите на Larrabee при построяване на триизмерни фотореалистични изображения. Относно бързодействието на чиповете при игрите все още няма никаква информация.
Ето и малко разяснения относно векторната графика.