Интересно е обаче как стои положението при дамите, които през годините стават все по-голяма част от геймърското съсловие. Според статистика, представена от Nintendo, Wii е най-популярна сред нежния пол с цели 80%, което е дори повече от цялостния му дял. Данните за останалите две конзоли можете да видите на илюстрацията.
Победата на Wii сред дамите, а и по принцип, е разбираема. Основните купувачи на конзоли са децата с възраст под 18 години (най-често техните родители, всъщност), а несравнимата забава, която носи тази бяла кутийка, е далеч по-голяма от закостенелите PS3 и Xbox 360. Хардкор геймърите веднага биха надигнали гласове, изтъквайки графичната мощ на конкурентните конзоли, както и популярните заглавия, които излизат за тях. Обикновения купувач на конзола обаче не се интересува от тези характеристики, за него е важен просто факторът забавление. Нормално е дамите да предпочитат Wii, имайки предвид на какъв жанр игри са почитателки повечето от тях. Друг важен фактор за продажбите на Wii като цяло е ниската цена. Нека не забравяме, че Xbox 360 и PS3 започнаха да отстъпват по-сериозно на финансовия фронт едва през тази година.
Последното, разбира се, не значи, че не познаваме индивиди от женски пол, които играят Modern Warfare 2 по цели нощи.