Макар да е първи продукт на компанията, Joojoo изглежда невероятно от хардуерна и софтуерна гледна точка.
Дисплеят е 12.1-инчов, с резолюция 1366х768. Според всички, които са имали възможност да се докоснат до Joojoo, той е повече от ярък и приятен за четене. По-важно е, че поддържа интеракция с повече от един пръст и е капацитивен.
Операционната система е UNIX-базирана, което предполага добра стабилност. Интерфейсът е силно минималистичен и интуитивен, състои се основно от големи иконки, групирани по категории, даващи достъп до сайтове и приложения.
Отстрани ще откриете USB порт, изход за слушалки и вход за микрофон. Единственият бутон служи за включване и изключване.
Интересно е, че в интерфейса не са използвани много разноцветни икони. Точно обратното, почти всички елементи са полупрозрачни и сиви, подобно на Xross интерфейса на Sony. Цветът на фона се сменя през определен период от време, но можете да го запазите и в един цвят.
Възможността за предварителна поръчка ще бъде налична от 11 декември, а цената е $499.
UPDATE: Оказа се, че Joojoo не е продукт на TechCrunch. Или пък е? Никой не знае. Официалната позиция на Майкъл Арингтън от TechCrunch е, че Chandra Rathakrishnan, шефът на компанията изпълнител Fusion Garage, е присвоил цялата интелектуална стойност на така очаквания CrunchPad дни преди официалния му анонс. Цялото изказване на Арингтън можете да прочетете тук.