download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 
 
Търсачка

Търсене на новини по ключови думи

 

RSS захранване
 

Публикуван е списъкът на Google за най-често използваните клучови думи

10.12.2010 17:37 (преди 13 години и 4 месеца) | stefankr | показана 4175 пъти Статистики
Ежегодно от Google публикуват рейтинга "Zeitgeist", който отговаря на въпроса "Как търси светът?".
Адресът на рейтинга е http://www.google.com/intl/bg/press/zeitgeist2010/. От там става ясно кои са водещите събития в световен мащаб, кои са тенденциите в спорта и шоубизнеса. Става ясно къде се насочват интересите на потребителите в областта на електрониката, храните и напитките, кои са най-често търсените места на картата, какъв е рейтингът на новините, заявки, свързани със здравето, както и кои са най-популярните личности за 2010 година.

Що се отнася за България, най-често се търси Фейсбук, електронната поща АБВ, както и видеосайта vbox7. При изображенията се търсят картинки на Nokia, тапети за работната площ, и "logo".

Вижте още:

Мнения на потребители

Твоето мнение

  • Събота, 11.12.10, 00:35, anonymous:
    неща като .................. и други такива
  • Събота, 11.12.10, 08:23, stefankr:
    Факт е, че голяма от интернет потребителите не правят разлика между адресен ред на браузъра и търсачка. За тях търсенето на адрес започва именно от Гугъл.
  • Събота, 11.12.10, 12:17, boy4o:
    ” Не бе Емо. Статистиката е публикувала едва 2% или 3% от търсеното! А останалите 98% е главното, на което думите не се повтарят, а статистиката е извадила тези повтарящи се думи, които са 2%, защото си нямат синоними. Основно хората търсят други неща.
    Би ми било любопитно да разбера, от какво съдиш, че са обхванати само 2-3% от търсенията?
     
    Мисълта ми е, че в теорията на масовото обслужване е отдавна известен факт, че приблизително половината от заявките (независимо за какво - за търсене в Гугеля или за покупко-продажба на ценни книжа) се концентрират около няколко позиции, а случайното разсейване обхваща останалата половина заявки. В този ред на разсъждения съм по-склонен да приема, че в списъка са попаднали значително повече от 2-3%. Да кажем, 20-30%.
  • Понеделник, 13.12.10, 16:41, tegote:
    ” Би ми било любопитно да разбера, от какво съдиш, че са обхванати само 2-3% от търсенията? „
    Разбира се че са 2-3%...! Ти колко процента очакваш да са? Интернета и гугъла се използват най-активно от потребителите, които са на "ТИ" с компютрите, които са любознателни, които знаят какво търсят и какво искат. Ти изкара, че всеки трети ежедневно въвежда abv.bg и mobile.bg ! Не виждаш ли, че нещо куца? Това са думи, публикувани от Гугъл. Но да не им се сърдим, може би могат да следят думите само за известни сайтове, да се следи от каква дума ве влизано в домейна, нали имаше възможност да се проследи посещението на даден сайт от кой сайт става. Колко са сайтовете, кои са - неизвестно. А колко са в сянка - пак е неизвестно. Но, в заключение трябва да се отбележи, че не 2-3% са ключовите популярни думи - А ПО-МАЛКО! Примерно 0,012%.
  • Понеделник, 13.12.10, 18:52, stiliyangr:
    Някой админ да коригира заглавието...и после да изтрие този коментар!

Платени препратки

Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
Яки графични станции
Рендиране в реално време
и на най-тежките обекти - от Перси ООД
www.persy.com
bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.