Търсачка Търсене на новини по ключови думи
RSS захранване
|
Как да се борим с цифровия хаос?
04.03.2011 16:49 (преди 13 години и 1 месец) | stefankr | показана 2008 пъти
Идва време за пролетно почистване както на домовете ни, така и на компютъра. От сайта SelfHacker.ru ни съветват как да направим това бързо и без жал...
Ако искате да не си губите време с компютърни проблеми, трябва да се учите да подреждате всичко, свързано с него, тъй като безпорядъкът винаги се отразява отрицателно на темпа на работа. Компютърното пространство трябва да се подрежда по същия начин както и дома. Много е лесно - само трябва да се спазват няколко основни правила за почистване на цифровия боклук: Вие редовно отваряте реалната си пощенска кутия и вземате това, което се е събрало - вестници, рекламни брошури, листовки. Имейлът ви също се нуждае от редовно почистване. Ако писмото, което току-що сте прочели не съдържа информация, която ще ви потрябва в бъдеще, изтрийте го веднага след прочитането му. Не съхранявайте в компютъра си цифрови снимки с лошо качество или които не искате да гледате. Изтрийте ги, за да не заемат място и да не предизвикват неприятни емоции. Старайте се на десктопа да има само най-необходимите ви икони. Безжалостно изтрийте излишните. Систематизирайте папките. По този начин няма всеки път да губите време за търсене на един или друг документ. Давайте им подходящи имена. Много трудна е да намиращ файл, намиращ се в някоя от десетките "Нова папка". Изтрийте празните папки. Не съхранявайте на едно място музика, снимки и документи. С цифровите технологии лесно се споделят любимите филми или песни. Но именно видеофайловете и аудио записите буквално задръстват вашия компютър. След като изгледате филма или изслушате музикалния албум се запитайте колко често ще го гледате или слушате в бъдеще. Ако отговорът е един-два пъти, изтривайте ги. Наистина ли ви трябват документите, които се съхраняват в компютъра ви? Вероятно някои от тях се съхраняват там от незапомнени времена и отдавна са престанал да бъдат полезни за вас. Компютърът ви не е исторически архив, не забравяйте за това. Подредете страниците си в социалните мрежи. Изтрийте приложенията, които не използвате, игрите, на които не играете, общностите, които не посещавате и приятелите, с които не общувате. Изтрийте от страниците си всичко излишно. Отпишете се от блоговете, които вече не са ви интересни. Това ще отнеме доста по-малко време от прелистването в RSS-лентата на неинтересните за вас новини. Премахнете отметките в браузъра, които вече не ви трябват. Останалите отметки сортирайте в папки за по-лесна навигация. Премахнете всички излишни пощенски кутии. В идеалния случай си оставете две - лична и за работа. Тапетът за работната площ на компютъра ви не бива да ви напряга или дразни. Не слагайте прекалено ярки или пъстри снимки. Избирайте минималастичен дизайн. Редовно дефрагментирайте твърдия диск. Не пропускайте да почистите флашките си, паметта на плеърите, фотоапаратите, телефоните. Деинсталирайте всички програми, които не използвате. Източник: SelfHacker.ru
Вижте още:
Мнения на потребители
-
Цитат ” Тапетът за работната площ на компютъра ви не бива да ви напряга или дразни. Не слагайте прекалено ярки или пъстри снимки. Избирайте минималастичен дизайн. „ Относно тапета - наистина когато има много икони на него е много натоварващо да се сложи шарена картина, на коятo трябва да се напрягаш за да различиш иконите. Но има и друг подход - на работния плот не се оставят никакви икони, а всичко се изнася по старт менюта, в task bar-а или в притурките (Gadjet-a Launch Control е много полезен в случая) и така можеш да си сложиш каквато искаш шарения на работния плот без да пречи и изпълняваща основната си декоративна функция - да краси лаптопа и да създава настроение.
| Платени препратки bgERPУправлявайте фирмата си с безплатен, уеб базиран софтуер www.bgerp.com Рекламни чантиЕкстрапак произвежда рекламни чанти и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG вашето каре - тук |