По време на конференцията SXSW в САЩ огромен медиен скандал предизвика кампанията на мобилния оператор Verizon и рекламната агенция BBH Labs, наречена "Homeless Hotspots" или "Бездомни Wi-Fi точки за достъп". В нея бездомници носят тениски с надпис "Аз съм мобилна точка за достъп", след който е отпечатан код и тяхното име. Ако имате нужда от бърза проверка на мейл или даден сайт, но по някаква причина нямате мобилен интернет, може да се възползвате от техните услуги. Просто трябва да изпратите SMS с кода и, срещу 2 долара, получавате 15 минути Wi-Fi. Парите отиват директно за вашия "хотспот".
Според някои анализатори идеята е неетична, но според други (и според самите нас) е невероятна. Гражданите получават шанс за интернет достъп, а бездомните - пари.
Какво е вашето мнение?