По непотвърдена засега информация скоро ще ви се наложи да гледате реклами по средата на видео клиповете във Facebook. За щастие това няма да засяга обикновените потребителски клипове, а само тези дело на професионалисти, които имат за цел да генерират финансови печалби. Приходите от реклами ще бъдат разделяни в съотношение 55% за творците и 45% за Facebook. Така Facebook дава явен знак, че иска да се конкурира с Google във видео рекламния бизнес, защото модела за разпределяне на приходите на YouTube е същият.
Очаква се новият рекламен формат в социалната мрежа да стартира на 20-тата секунда след началото на клипа. Вероятно това ще наложи създателите на видео съдържание също да променят подхода си, за да могат да пленят вниманието на потребителя достатъчно за тези 20 секунди, за да изчака той останалата част след рекламата. Разбира се, за някои потребители рекламите често са досадни и те не биха ги изчакали, а направо преминават към друго съдържание.