Техническа грешка е довела до изпращането на хиляди СМС съобщения до клиенти с резервации за полети на популярната нискотарифна компания Wizz Air. Това е всяло смут в цяла Европа, защото хиляди потребители не са могли да получат информация дали полета им е променен. Много от тях са опитвали да се свържат по телефона с авиокомпанията, но въпреки, че телефонната линия е платена и се таксува допълнително, не са успели. От летище София потвърдиха, че тази вечер са приели множество обаждания от разтревожени потребители, но те нямат информация за променени полети на Wizz Air.
Преди малко Wizz Air официално съобщи на Facebook страницата си, че става дума за технически проблем. От компанията се извиняват и уточняват, че ако сте получили SMS, но след като влезете в профила си в WIZZ на адрес
http://wizzair.com и не виждате никакви промени, да игнорирате грешното съобщение.
Потребители се шегуват в интернет, че авиопревозвача е намерил нов начин да си осигури лесни доходи, чрез платената си телефонна линия, която със сигурност е генерирала сериозни средства тази вечер.