Hewlett Packard Enterprise (HPE) съобщи за проблем при някои от техните SSD устройства, който довежда до непоправима повреда и пълна загуба на записаната информация. Проблемът е софтуерен на ниво фърмуер, защото изважда от строя SSD диска след точно 40 000 часа работа. Тези часове се равняват на четири години и 206 дни, което е с около половин година, след като изтече разширената гаранция на устройството.
Засегнатите дискове са използвани в HPE сървъри и различни готови продукти за съхранение на данни като: HPE ProLiant, Synergy, Apollo 4200, Synergy Storage Modules, D3000 Storage Enclosure, StoreEasy 1000 Storage.
За да не изгубите SSD носителя и информацията на него, трябва да обновите неговия firmware. Всеки SSD използващ фърмуер по-стара версия от HPD7 е засегнат.
Засега все още няма инциденти със засегнатите дискове, защото не са минали критичните 40 000 часа, но първите случаи се очакват след месец октомври тази година, ако собствениците им не обновят софтуера своевременно.
Повече информация ще намерите на този
линк.
И преди сме писали, че Ако не обновите фърмуера на някои SSD дискове на HP, ще загубите всичката информация на тях.