Според анализатори в бранша, клиентската поддръжка възлиза на 60% от оборота и представлява съществена част от печалбата на
софтуерните компании и крайните търговци. Същевременно 80 % от разходите за поддръжка са породени от разрешаването на
потребителски проблеми. За увеличаване на печалбата е необходимо да се подобри клиентската поддръжка, като се контролират разходите
за нея. Точно това постигате с Beam2Support. Според анкети, за да разреши даден проблем, един клиент се обажда
средно два пъти по телефона на фирмата-доставчик. Още с второто обаждане, вероятността клиентът да пазарува от същата фирма, пада
от 75% на 55%. С Beam2Support решавате проблемите още при първото обаждане и така клиентите са доволни, а Вие постигате по-голяма
печалба. Според анкети, за да разреши даден проблем, един клиент се обажда средно два пъти по телефона на фирмата-доставчик. Още с второто обаждане, вероятността клиентът да пазарува от същата фирма, пада от 75% на 55%. С Beam2Support решавате проблемите още при първото обаждане и така клиентите са доволни, а Вие постигате по-голяма печалба.
Повече от 1000 фирми ползват предимствата на продукта Beam2Support и постигат по-бързо решаване на потребителските проблеми, намалени разходи за поддръжка и повече доволни клиенти.
Предимства
без инсталация на софтуера при клиентите. Връзката се осъществява през Интернет;
работи дори при наличие на защитни стени (не е нужна допълнителна конфигурация);
моментална възвръщаемост на инвестициите след прилагане на софтуерното решение (при сключване на договор за наем);
работи без ActiveX, Flash, Java.
Възможности
отдалечено управление на мишката и клавиатурата;
споделяне на работната среда;
възможност за смяна на ролите на презентатор и зрител;
трансфер на файлове;
възможност за избиране кои приложения да се показват;
възможност за запис на сесия;
клипборд.