download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

CSTS 0.8.1


Проект за поддръжка на клиенти CSTS - Customer Support and Tracking System


Изтегли (731 KB)

Визитна картичка на програмата

Автор: Даниел Денев
Лиценз: Open Source
ОС: Windows 2000/XP/2003/Vista 
Големина: 731 KB
Обновен на: 29.01.2008 от danieldenev
4013 показвания, 135 сваляния  Статистики

Потребителите, изтеглили тази
програма свалят още:

phpBMS 1.0
Владовсофт Склад 11.0.2
ЗАПЛАТИ (portable) 8.5.45

Публикации в списанието


няма публикации
 

Проект за поддръжка на клиенти CSTS

1. Задачи решавани от проекта

          - подпомагане на счетоводителя на фирмата при изчисляване на заплатата в края на месеца;
          - ежедневно проследяване на работата на всеки служител;
          - изчисляване на допълнителната сума за всеки работник;
          - изчисляване на размера на отстъпките предлагани от фирмата за редовни клиенти (информация за това кои са те)
          - изчисляваме себестойността на вложените материали;

Основен екран с падащи менюта
Основен екран с падащи менюта

Панел за въвеждане на работниците
Панел за въвеждане на работниците

Панел за въвеждане на клиенти
Панел за въвеждане на клиенти

Панел за въвеждане на извършените дейности
Панел за въвеждане на извършените дейности

Панел за генериране на финансови отчети
Панел за генериране на финансови отчети

2. Предварителна подготовка.

          - създаване на база от данни за съхраняваща информация за :
          - Работниците
          - Клиентите
          - Работа извършвана от всеки работник
          - Използвани материали
          - генериране на отчети и анализ на информация в базата данни

3. Жизнен цикъл на проекта Customer Support and Tracking System (CSTS)

        3.1 Начална фаза на проекта

                    3.1.1 Обосновка от необходимостта от сериозни промени в съществуващата система.

          - събиране на данни за труда, времето, вложените материали, направените поръчки, изплатените заплати, направените отстъпки, изплатените бонуси;
          - групиране на данните;
          - анализ на данните;

Съставяне на подробен списък със задачи, разпределянето му между участниците в екипа според техните възможности.

           3.2 Фаза на изпълнение на

                             3.2.1 Анализ на изискванията (извършва се от анализатора в екипът)

                                           а) документиране на изискванията на фирмата клиент и ограниченията които тя поставя.

                                           б) Дефиниране на проблемите на клиента:

                           - клиентът се нуждае от създаване на софтуерен продукт за анализиране на данните за извършена работа от служители и работници, както и посещенията на клиентите (редовни клиенти, отстъпки);
                           - фирмата се нуждае от създаване на база от данни;
                           - фирмата се нуждае от инструмент за анализ на данните за клиентите;
                           - фирмата се нуждае от софтуерен инструмент за изчисляване на брутната месечна заплата на работниците и служителите;

Логване в CrystalEnterprise в MS VisualStudio 2003
Логване в CrystalEnterprise в MS VisualStudio 2003

Генериране за брой посещения и имената на клиентите. Показана е разглеждачката на отчети. Един отчет може да бъде съхранен както като, XML, така и като PDF файл което осигурява съвместимост и с други програми
Генериране за брой посещения и имената на клиентите. Показана е разглеждачката на отчети. Един отчет може да бъде съхранен както като, XML, така и като PDF файл което осигурява съвместимост и с други програми

Месечен финансов отчет- Вижда се разглеждачката за отчети на CrystalReports
Месечен финансов отчет- Вижда се разглеждачката за отчети на CrystalReports

Документиране на критериите за приемане на проекта от клиента.

                           в) съставяне на план за разработване на софтуерният продукт CSTS

                     3.2.2 Анализаторът предлага:

Създаване на приложение състоящо се от две части – Windows Forms и Web-интерфейс ,като и двата интерфейса комуникират с една обща база от данни

Приложението трябва да притежава механизъм за създаване на отчети (crystal reports) Отчетите ще бъдат използвани за анализа на данните.

Екипът трябва да изготви за фирмата клиент инсталационна програма за внедряване от спеца листите в техническият отдел на фирмата клиент.

             3.3 Фаза на предварително проектиране

                            3.3.1 Създаване на интерфейсите на приложението.

                            3.3.2 Определяне на обкръжението на приложението.

3.3.3 Дефиниране на подсистемите на приложението, както и техният вход и изход.

3.3.4 Определяне на характеристиките на софтуерният продукт изискващи въвеждането на входни данни от потребителя или неговото потвърждение.

3.4 Фаза на изготвяне на документация по характеристиките на софтуерният продукт и обсъждане с фирмата клиент.
От клиентът се изисква одобрение за . . .

3.4.1 Изготвяне на функционална спецификация

                                           а) предварително проектиране на базите от данни;
                                           б) предварително проектиране на формите и генерираните отчети;
                                           в) обсъжда се с фирмата клиент името на проектът.

Предварително се договарят и документират характеристиките на тестване при клиента след завършването на проекта.

3.5 Фаза на детайлно проектиране на CSTS

                            3.5.1 Извършване на подробен дизайн на модулите в CSTS

3.5.2 Изготвяне на подробна спецификация на всеки един от модулите на CSTS

3.5.3 Създаване на детайлна структура на системата. Сглобяване на модулите и начертаване на диаграма.

Подсистемите на CSTS се състоят от модули

Ясно дефиниране на действието и взаимодействията между отделните интерфейси на системата за поддръжка и проследяване на клиенти.

Изчертават се функционални диаграми на действията и връзките между интерфейсите на софтуерното приложение.

а) Модул Form1
б) Модул Worker
в) Модул Customer
г) Модул Job Details
д) Модул Reports

3.6 Фаза на разработване

    - създаване на всеки един от посочените модули на системата за поддръжка на клиенти.;
    - при тази фаза на проекта задачите ще бъдат задавани персонално на всеки един от членовете на екипа, като му се поставят и предварителни и крайни срокове за доставяне (сдаване) на модулите за които отговаря.
    - разработване на интерфейс;
    - написване на код за връзка с базата от данни (БД);

3.7 Фаза за интегриране на модулите и провеждане на тестове.

При тази фаза инженерите отговарящи за качеството на кода при разработването на CSTS (QA) проверяват дали са спазени функционалните изисквания от заданието за разработка системата за поддръжка на клиенти.

Разработчиците изготвят и задават на QA за тестване на CSTS при различни режими на работа.

3.7 Фаза за провеждане на потребителски тестове

а) Фирмата клиент провежда тестове (предварително указани в началото на проекта);
б) Критериите за приемане на проекта от клиента са покриване на всички функционални изисквания поставени още при фазата на анализа.

3.8 Фаза на внедряване на системата за поддръжка и проследяване на клиенти във фирмата- клиент

След приемането от клиента системата се инсталира по компютрите и работи надеждно в реални условия.

3.9 Фаза на поддръжка

6.1 Добавяне на работещата система на CSTS на необходими промени до пълното и адаптиране към нуждите на клиента.

За да работи този софтуер на компютърът ви трябва да са инсталирани MS VisualStudio 2003, MS SQL Server 2000, IIS 5.1 (заради CrystalReports), MS .NET Framework 1.1

Ако имате въпроси: daniel.i.denev@gmail.com

Ограничения: Да не се включва в платени пакети. Да се цитира автора

Изисквания: MS .NET Framework, C#, MS SQL Server, CrystalReports, Crystal Services


Мнения на потребители

Твоето мнение

Няма мнения

Платени препратки

Яки графични станции
Рендиране в реално време
и на най-тежките обекти - от Перси ООД
www.persy.com
Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.