Insider – интегрирано решение за управление на отношенията с клиенти (CRM) и организация на дейностите в офиса.
Insider е насочен предимно към малки и средни предприятия, организации с членска маса, НПО, търговски и маркетингови отдели на фирми, търговски представителства, медии, фирми в сферата на услугите, консултантски организации, образователни центрове и др.
Благодарение на интуитивния потребителски интерфейс, Insider е изключително лесен за научаване и използване, а внедряването става бързо, без да крие допълнителни разходи.
Основно предимство на Insider e единната среда, обхващаща дейностите на всички звена във фирмата - мениджмънт, администрация, маркетинг, продажби и финанси, като информацията, постъпваща от различните отдели се съхранява и е достъпна в рамките на едно приложение.
Insider съдържа модули за управление на контакти, дейности, календар, маркетингови кампании, търговска дейност и справки.
Управлението на контакти е ядрото на Insider. Профилът на контакта проследява историята на взаимоотношенията като данните са разпределени в следните категории: обща информация – име, категория, адрес, телефони и др.; финансова информация – банкови сметки, данни за фактура, кредитен лимит и др.; маркетингова информация – сфера на дейност, брой служители, източник и др.; допълнителна информация – полета, дефинирани от потребителя; дейности – задачи, телефонни разговори, срещи и др.; оферти, фактури, служители, прикачени файлове и история.
Списъкът с дейности се зарежда със стартирането на Insider, като потребителят има директен достъп до календара и профила на контакта. Системата предлага удобни функции за търсене, сортиране, групиране и филтриране на информацията; експорт и импорт на данни; прикачени файлове във всякакъв формат към контакт, дейност или кампания. Модулът Маркетинг управлява всички аспекти на маркетингова кампания -определяне на целеви групи, планиране и назначаване на административни и организационни задачи, бюджетиране. Възможностите за генериране на персонализирани серийни писма, еднотипни дейности, и електронни съобщения до групи от контакти спестяват време и усилия. С помощта на продуктовия каталог и предварително зададените текстове, създаването на стандартизирани оферти става бързо и лесно. Издаването на фактура директно от офертата е допълнително удобство. Системата дава възможност за подробни справки и анализ не само на информацията в базата данни, но и на дейността на организацията като цяло.