MiniMax e софтуер за управление на бизнеса и е предназначен за малки и средни организации. Основата на MiniMax е изградена върху модули за управление на най-често срещаните дейности в една организация - склад, каса, фактуриране, сервизна дейност и производство.
Комбинацията от тези модули, както и възможността за разширение с допълнителни, позволяват на MiniMax да обхване документооборота и отчетността във Вашата организация.
В системата са включени и допълнителни функции, приложими в различни организации - модул за продажба на дребно, модул за генериране и печат на баркодове, модул за групирано фактуриране, модул за обработка на поръчки и заявки, модул за управление на уеб сайт, модул с математически функции, модул за разпределение на разходите, модули за импорт и експорт и др.
Minimax притежава и необходимите за всеки бизнес софтуер възможности - автоматично и ръчно архивиране на данните, интернет актуализации, възможност за работа в мрежа и отдалечено управление. Чрез различните видове справки можете да се информирате за състоянието на вашата организация. Документите и справките могат да бъдат експортирани в популярните формати: .jpg .xls .pdf .rtf .tiff