Интегрирано решениеDreem включва функционалности за финансово управление, складово стопанство, управление на продажбите, планиране на покупките, счетоводна отчетност, човешки ресурси, дълготрайни активи и др., които си взаимодействат по оптимално интегриран начин. Системата съхранява данните в структуриран вид в база данни под
Microsoft SQL сървър и позволява с лекота да се споделят документи и номенклатури между различните функционалности. С централизирания подход анализирането на данните става цялостно и от различни бизнес аспекти, и позволява на управителите да взимат най-ефективни бизнес решения.
Надграждане на Personal версиятаDreem расте с вашата организация, като ценово остава максимално достъпен. Ако във вашата организация няколко потребителя имат нужда да ползват
Dreem от различни поделения на компанията, предлагаме най-модерно
SaaS (Software as a Service) решение. При
SaaS системата е инсталирана на сървъри на
Unicontsoft и може да бъде ползвана от всяка работна точка, свързана с интернет. Ние гарантираме, че Вашите данните са защитени по най-добрия начин от нашите политики по backup и redundancy на данните. Цените на
SaaS решенията започват от 35€/месец.
Нива на бизнес аналитичностDreem предоставя поглед върху бизнес процесите от най-ниско оперативно ниво (издаване на документи) до най-високо управленско ниво (трендове и анализ по години). Системата е изключително удобен инструмент за операторите за извършване на тяхната непосредствена ежедневна работа -- издаване на документи за транзакции на стоки, услуги и пари, както и за средния мениджмънт за управление и контрол по поделения и складове, както и за висшия мениджмънт за взимане на стратегически решения на база анализ на реални данни от живота на компанията.
Бизнес нуждиDreem е документно-ориентирана система, в която всяка транзакция се отразява с документ в системата. Някои видове документи, който могат да се създават в
Dreem са:
- Документи за покупка/продажба
- Фактури за покупка/продажба
- Кредитни/дебитни известия
- Складови документи
- Касови ордери
- Банкови извлечения
- Счетоводни статии
- Разчетно-платежни ведомости
Системата групира и анализира данните от документите и визуализира разнообразни справки за оператори и мениджмънта, по периоди, контрагенти, продукти, групи, поделения и др.
Групиране на потребители по ролиСистемата за сигурност в Dreem позволява на различните потребители да се предостави фокусиран набор от функционалности, които касаят бизнес процесите за тяхната длъжностна характеристика. По същия начин, чрез санкциониран достъп до данните, потребителите могат да се концентрират върху информация, отнасяща се за тяхната локация или експертиза.
Интегрирана POS системаPOS системата към Dreem дава възможност за обособяване на front-office работни места тип киоска или каса в магазин за продажба на дребно. Системата е с изключително опростен и удобен дизайн за работа с баркод скенери и фискални принтери, с основна функция издаване на продажби на крайни клиенти. Работи с номенклатура баркодове на продукти и контрагенти, извлечена от back-office система
Dreem и съхранена в локална
sqlite база данни. Може да издава фактури тип “бензиностанция” на касови бележки, обработва бонус точки чрез клиентски карти и др. Поддържа всички видове задължителни дневни и месечни отчети на фискалния принтер.
Допълнителни връзкиЗа по-подробно запознаване с
POS системата изтеглете
Ръководство на потребителя (PDF).
За примерни екрани от системата вижте
инструкции за работа с Dreem.
За въпроси относно
Dreem и
POS системата посетете
форумите на unicontsoft.com.
За последни версии на системата посетете
център за изтегляне на unicontsoft.com.
КонтактиУниконт Софт ООДбул. Ген. Тотлебен, № 85-87
София 1606
Тел. (02) 952 35 11
Факс (02) 952 35 95
e-mail:
support@unicontsoft.comwww.unicontsoft.com