download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

Dreem Personal 1.5 (2018.2.22)


Безплатно ERP и POS решение


Изтегли (26267 KB) Changelog

Визитна картичка на програмата

Автор: Unicontsoft
Лиценз: Freeware
ОС: Windows All 
Големина: 26267 KB
Обновен на: 22.02.2018 от wqwe
27896 показвания, 7243 сваляния  Статистики

Потребителите, изтеглили тази
програма свалят още:

ФАКТУРИ 2018 - 25.11.2018
StoreHouse LITE 2.8.1
Владовсофт Склад 7.6.0

Публикации в списанието


няма публикации
 
Highslide JS

Dreem Personal е версия за свободно ползване на интегрирана информационна система Dreem. Инсталацията включва допълнително и интегрирана POS система за продажби на дребно.

Интегрирано решение
Dreem включва функционалности за финансово управление, складово стопанство, управление на продажбите, планиране на покупките, счетоводна отчетност, човешки ресурси, дълготрайни активи и др., които си взаимодействат по оптимално интегриран начин. Системата съхранява данните в структуриран вид в база данни под Microsoft SQL сървър и позволява с лекота да се споделят документи и номенклатури между различните функционалности. С централизирания подход анализирането на данните става цялостно и от различни бизнес аспекти, и позволява на управителите да взимат най-ефективни бизнес решения.

Надграждане на Personal версията
Dreem расте с вашата организация, като ценово остава максимално достъпен. Ако във вашата организация няколко потребителя имат нужда да ползват Dreem от различни поделения на компанията, предлагаме най-модерно SaaS (Software as a Service) решение. При SaaS системата е инсталирана на сървъри на Unicontsoft и може да бъде ползвана от всяка работна точка, свързана с интернет. Ние гарантираме, че Вашите данните са защитени по най-добрия начин от нашите политики по backup и redundancy на данните. Цените на SaaS решенията започват от 35€/месец.

Нива на бизнес аналитичност
Dreem предоставя поглед върху бизнес процесите от най-ниско оперативно ниво (издаване на документи) до най-високо управленско ниво (трендове и анализ по години). Системата е изключително удобен инструмент за операторите за извършване на тяхната непосредствена ежедневна работа -- издаване на документи за транзакции на стоки, услуги и пари, както и за средния мениджмънт за управление и контрол по поделения и складове, както и за висшия мениджмънт за взимане на стратегически решения на база анализ на реални данни от живота на компанията.

Бизнес нужди
Dreem е документно-ориентирана система, в която всяка транзакция се отразява с документ в системата. Някои видове документи, който могат да се създават в Dreem са:
- Документи за покупка/продажба
- Фактури за покупка/продажба
- Кредитни/дебитни известия
- Складови документи
- Касови ордери
- Банкови извлечения
- Счетоводни статии
- Разчетно-платежни ведомости
Системата групира и анализира данните от документите и визуализира разнообразни справки за оператори и мениджмънта, по периоди, контрагенти, продукти, групи, поделения и др.

Групиране на потребители по роли
Системата за сигурност в Dreem позволява на различните потребители да се предостави фокусиран набор от функционалности, които касаят бизнес процесите за тяхната длъжностна характеристика. По същия начин, чрез санкциониран достъп до данните, потребителите могат да се концентрират върху информация, отнасяща се за тяхната локация или експертиза.

Интегрирана POS система
POS системата към Dreem дава възможност за обособяване на front-office работни места тип киоска или каса в магазин за продажба на дребно. Системата е с изключително опростен и удобен дизайн за работа с баркод скенери и фискални принтери, с основна функция издаване на продажби на крайни клиенти. Работи с номенклатура баркодове на продукти и контрагенти, извлечена от back-office система Dreem и съхранена в локална sqlite база данни. Може да издава фактури тип “бензиностанция” на касови бележки, обработва бонус точки чрез клиентски карти и др. Поддържа всички видове задължителни дневни и месечни отчети на фискалния принтер.

Допълнителни връзки
За по-подробно запознаване с POS системата изтеглете Ръководство на потребителя (PDF).
За примерни екрани от системата вижте инструкции за работа с Dreem.
За въпроси относно Dreem и POS системата посетете форумите на unicontsoft.com.
За последни версии на системата посетете център за изтегляне на unicontsoft.com.

Контакти
Униконт Софт ООД
бул. Ген. Тотлебен, № 85-87
София 1606

Тел. (02) 952 35 11
Факс (02) 952 35 95
e-mail: support@unicontsoft.com
www.unicontsoft.com


Мнения на потребители

Твоето мнение

  • Понеделник, 04.08.08, 11:46, wqwe:
    Посетете нашия форум за въпроси и коментари към Dreem Personal, ако искате да получите най-бързо отговор на Вашите запитвания.
  • Неделя, 05.10.08, 21:25, anonymous:
  • Петък, 07.11.08, 01:34, anonymous:
    какво ще кажете за програмата бивали я
  • Понеделник, 10.08.09, 19:31, petyrnikolov:
    работя с тази програма от две години харесва ми и ме радва че ъп-тите зачестиха
  • Понеделник, 28.02.11, 15:49, nikolay86:
    Здравейте, програмата е супер. Става както за големи обеми, така и за малки. Отдавна ползвам складов продукт, после отделно експортирахме записите към счетоводството, но сега работата стана много по-лесна и по-бърза. Ние нямаме толкова големи обеми, но върши ерфектна работа. Възползвайте се от един наистина безплатен и професионален продукт!

Платени препратки

Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
Опаковки и консумативи
Екстрапак ООД предлага повече от
700 вида опаковки и консумативи
shop.bags.bg
Яки графични станции
Рендиране в реално време
и на най-тежките обекти - от Перси ООД
www.persy.com
bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2019   Experta Ltd.