MSD е първото софтуерно решение в България, насочено изцяло към модернизиране на сферата на обслужването.
Ако Вие сте фирма, занимаваща се в сферата на услугите – фризьорски или козметичен салон, салон за красота, спа или балнеоложки център, стоматологичен център, адвокатска кантора и т.н. Ако Вашата цел е да задоволите изискванията на клиентите си без никакви компромиси като сложите на първо място тяхната удовлетвореност и запазването на Вашето добро име. Ако Вие искате да управлявате рационално своите ресурси и да следите отблизо работния процес. Тогава Вие търсите MSD - Вашият незаменим софтуерен партньор.
MSD (Management of Service Delivery) е цялостна информационна система за управление, обслужване и контрол на предлаганите услуги. Освен, характерната за повечето складови системи, поддръжка на номенклатури, доставки и продажби, в MSD са заложени иновативни подходи. Те решават редица проблеми, свързани с управлението на работния график и резервирането на услуги. В основата на системата е заложена резервацията, около която са изградени връзките и ограниченията между "участници" в процеса - услуга, клиент, служител, работен график и работно място/уред.
За повече информация -
http://msd.rccit.com
Организацията и възможностите на система MSD я правят незаменим помощник в редица дейности от областта на услугите. Тя има за цел да подобри и модернизира управлението на предлаганите услуги във:
* Фризьорски салони
* Козметични салони
* Салони за красота
* Балнеоложки и спа центрове
* Химическо чистене и обществени перални
* Стоматологични центрове
* Консултантски фирми
* Адвокатски кантори
* и други
Системата е изключително подходяща за всички сфери на дейност, които изискват поддържане на работен график, записване и следене на резервации или управление на фирмените доставки и продажби.
Уеб-базираната структура позволява на система MSD да пасне на организации с различен размер. Тя успешно изпълнява всички функции по управлението на услугите в малки и средни салони и центрове. В същото време, системата разкрива своя пълен потенциал при обслужването на големи вериги салони, които включват няколко обекта.
Предимства
* Автоматизиране и подобряване процеса на обслужване
* Модерно управление на ресурсите на фирмата
* Отчитане и следене на разходите и приходите
* Пълен контрол над работния процес и минимизиране на злоупотребите
* Модерна организация в крак с новите технологии
* По-добро представяне пред клиентите
За повече информация - http://msd.rccit.com