Dropbox и Google Drive за Office 2013 1
Скриптове, които добавят Dropbox и Google Drive за съхранение в Office 2013
Визитна картичка на програмата
Автор: |
nirmaltv |
Лиценз: |
Freeware |
ОС: |
Windows XP/Vista/7/8  |
Големина: |
3 KB |
Обновен на: |
30.12.2012 от stefankr |
977 показвания, 9 сваляния
По подразбиране в Office 2013 можете да съхранявате документите, над които работите в SkyDrive (7GB). Чрез тези скриптове вие ще имате достъп до още облачни услуги - Dropbox и Google Drive. Необходимо е да стартирате скрипта и да укажете пътя, където Dropbox и Google Диск съхраняват файловете на компютъра ви. Например C:\Users\вашеиме\Google Drive, без \ на края. При записването на документа (Save as) се появява опция Add a Place и вие посочвате новата облачна услуга. Възможността се премахва от Accounts.
Изисквания: Office 2013
Мнения на потребители
Няма мнения
|
Платени препратки bgERPУправлявайте фирмата си с безплатен, уеб базиран софтуер www.bgerp.com Компютри за геймъри
Домашни компютърни системи за игри Конфигурации по желание от Перси ООД www.persy.com Рекламни чантиЕкстрапак произвежда рекламни чанти и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG вашето каре - тук
|