download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

Dropbox и Google Drive за Office 2013 1


Скриптове, които добавят Dropbox и Google Drive за съхранение в Office 2013


Изтегли (3 KB)

Визитна картичка на програмата

Автор: nirmaltv
Лиценз: Freeware
ОС: Windows XP/Vista/7/8 
Големина: 3 KB
Обновен на: 30.12.2012 от stefankr
977 показвания, 9 сваляния  Статистики


Публикации в списанието


няма публикации
 

По подразбиране в Office 2013 можете да съхранявате документите, над които работите в SkyDrive (7GB). Чрез тези скриптове вие ще имате достъп до още облачни услуги - Dropbox и Google Drive. Необходимо е да стартирате скрипта и да укажете пътя, където Dropbox и Google Диск съхраняват файловете на компютъра ви. Например C:\Users\вашеиме\Google Drive, без \ на края. При записването на документа (Save as) се появява опция Add a Place и вие посочвате новата облачна услуга. Възможността се премахва от Accounts.

Изисквания: Office 2013


Мнения на потребители

Твоето мнение

Няма мнения

Платени препратки

bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com
Компютри за геймъри
Домашни компютърни системи за игри
Конфигурации по желание от Перси ООД
www.persy.com
Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.