bgERP е web-базирана система за управление на бизнес процеси в български фирми и организации. Тя е с отворен код под GPL лиценз. Може да свалите цялата система, да я инсталирате на ваши сървъри и да я ползвате неограничено. Ако желаете платена помощ при внедряването и поддръжката, може да се обърнете към фирмата разработчик или към независими консултанти.
bgERP има уникална черта да подрежда документите в нишки според бизнес-операцията, която се извършва.
bgERP може да работи на Windows или Linux сървъри, а потребителите могат да я използват както чрез стандартните браузъри Firefox, Chrome, Opera, IE 8+, Safari, така и през мобилните.
Най-общо bgERP има следната функционалност:
Пълна система за документооборот
Вътрешна комуникация в организацията подобна на социална мрежа
Управление на множество имейл акаунти за външна комуникация
Организационни документи: Задачи, Напомнения, Бележки
Поддръжка на множество регистри: Контрагенти (Визитник), Артикули, Служители, ДМА, ....
Документи за бизнес операции и тяхното проследяване: Покупки, Продажби, Финансови сделки, Складови и финансови документи, Протоколи за получаване, предаване и отговорно пазене и мн. други
Двустранно оперативно мениджърско счетоводство, даващо точна и оперативна информация за състоянието на фирмата. То функционира без необходимостта от постоянна намеса на счетоводител.
Управление на производство с отчитане по рецепти или по производствени задачи (възможно е и сменено отчитане)
Множество вградени отчети. Лесна разработка на нови такива.
Поддръжка на системи (от типа на ISO 9001) - документи за Сигнал, Коригиращи действия, Превантивни действия и др.
Възможност за изграждане и управление на множество уеб-сайтове, съдържащи статии, блог, форум, анкети и продуктов каталог.По-пълен списък с възможностите наbgERP може да намерите на адрес: http://www.bgerp.com/Bg/Funktsionalnost/
Линк към виртуалната машина на VBox: https://bgerp.com/bgERP19.51.Vezhen-VBox.ova
Системата е написана на PHP, работи под сървър Apache и база данни MySQL. Направена е по начин, който позволява лесно добавяне на специфична за дадена фирма функционалност. По този начин бизнеса получава софтуер, който е максимално оптимизиран за неговите нужди.
Може да разгледате и да си поиграете с онлайн демонстрация на системата от тук: https://www.bgerp.com/cms_Articles/Article/Demonstratsia/
Повече за инсталирането под Линукс и за възможността да ползвате системата на виртуална машина може да прочетете тук: https://bgerp.com/cms_Articles/Article/Instalator-za-Linux/
Новостите във версия - 18.51 Pascal (23.12.2018) са:
1. Интерфейсни подобрения
Настройваем портал - възможност потребителят да настройва блоковете, цветовете, подредбата
Потребителско добавяне към портала на блокове от тип задачи, папки или общи цели
Разделяне на задачите на два списъка в портала - с начало (/край) и без
2. Работа с Документи
Нов модул Архиви - за управление и организация на физически архиви
Опция за изнасяне бързи бутони на избрани типове документи в настройките на всяка папка
Улеснение при добавяне на връзка - показват се последно използваните документи/файлове
Подобрения в експорта на документи
Нов шаблон на експедиционните нареждания - Пакинг лист за митница
Възможност за клониране на проекти
3. Имейл подсистема
Възможност за виждане на цялата нишка с имейли във външната част
Оптимизиране изгледа на имейлите - без вътрешно-фирмените бланки, прикачени файлове, икони
Подобрения при показване името на изпращача в изходящите имейли
4. Циркулярни имейли
Възможност за задаване на отрицателен списък в циркулярните имейли
Възможност за създаване на списък за разпращане чрез импорт на данни от вътрешни документи - оферти, продажби и запитвания
5. Контрагенти
Добавен филтър по държави при създаване на списъци с клиенти чрез импорт от визитника
Възможност за връзка между Контрагент и Проект
...
Виж още на: https://bgerp.com/A/B/bgERP-ima-nova-glavna-versia-19-51-Vejen/?PU=1