download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 

RegBol 2.0


Електронен регистър на болнични листове


Изтегли (535 KB)

Визитна картичка на програмата

Автор: Анастас Бакалов
Лиценз: Freeware
ОС: Windows All 
Големина: 535 KB
Обновен на: 13.11.2022 от naskobk
3680 показвания, 338 сваляния  Статистики

Потребителите, изтеглили тази
програма свалят още:

Form_76 2.0
FS ТРЗ (Труд и работна заплата) 1.1.179.0
Tr.staj 2.0

Публикации в списанието


няма публикации
 
Highslide JS

Програма за въвеждане и работа с електронни болнични листове за счетоводни фирми и кантори.

Програмата представлява eлектронен регистър на болнични листове в помощ на счетоводители в малки и средни фирми,
чрез който автоматично се въвеждат данни за лицата, чрез потребителска форма създадена с помощта на VBA макроси.

Програмата е разработена за счетоводители. В базата данни може да се въвеждат до 67 записа.
Програмата е мултифункционална и може да работи с неограничен брой фирми,
тя има възможност за извеждане на справки по избрани критерии,
което улеснява много потребителите при предоставяне на статистическа информация
за НСИ и службите по трудова медицина.

При работа с програмата макросите трябва да са разрешени, за да работят коректно таблиците за въвеждане на данни.

Видео презентация за работа с програмата може да видите тук:
https://youtu.be/IfuWqsCwgZk

Ограничения: Подържа 67 записа в електронният регистър на болничните листове


Мнения на потребители

Твоето мнение

  • Събота, 08.11.14, 10:32, naskobk:
    Видео файл, на който е обяснено как се работи с програмата
    може да гледате на този адрес:

Платени препратки

Компютри за геймъри
Домашни компютърни системи за игри
Конфигурации по желание от Перси ООД
www.persy.com
Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.