Увеличаването на броя на потребителите, които има високоскоростен достъп до Интернет води до нарастване популярността на услуги, подобна на YouTube. Така младите прекарват все по-малко време пред телевизора. В близките години гъвкавостта на онлайн видео-услугите ще се увеличава, в резултат на което, според Гейтс, все повече хора ще се отказват от традиционната телевизия заради рекламните паузи и фиксираното време на излъчване.
"След пет години ще се смеем на това, което сега наричаме телевизия. Поразително е, че хората не го разбират" - казва Гейтс. Той подчертава, че сега хората са принудени да губят време през тв-екрана очаквайки интересуващото ги предаване. Доста дразнещи са прекъсванията за реклама. Преминавайки към интернет-телевизия тези проблеми ще са минало.
Чад Харли, един от основателите на видеосайта YouTube, подчертава, че с нарастването на популярността на онлайн телевизията ще се промени и рекламния пазар в Интернет. В бъдеще рекламата ще стана по-целенасочена и по-ефективна.
Източник: Compulenta.ru