"В новото лого са вплетени основните ценности на марката. То е леко и прагматично, за да се свързва с първата ценност -
Леснота и има по-меки форми, за да се свързва с втората ценност -
Удобство. Това са думите, с които потребителите на АБВ най-често характеризират продуктите", разказват от екипа на АБВ. А Ева Мичева, бранд мениджър на АБВ, допълва: "Това е поредната стъпка, която правим по пътя на прерастването ни в нещо повече от поща. Преди около половин година променихме началната страница, за да помогнем на потребителите ни да организират по-добре ежедневието си. АБВ расте не само на години, но и като брой предлагани услуги и като потребители".
Пощата АБВ предложи интерфейс на български език, разбираеми менюта и опции, което предопредели нейния успех. Сега разполагаме с модерна и удобна българска електронна поща - мобилна версия за достъп с GSM, правописна проверка, спам-филтър, файлов организатор, чрез който изпращаме, съхраняваме и получаваме големи файлове (http://dox.abv.bg/), а АБВ ICQни позволява да общуваме с приятели и бизнес партньори. В Download.BG представихме ABV Notifier (за Firefox) - удобен уведомител за нови писма, който ни спестява усилия и време.