От Blizzard Entertainment обявиха, че търсят разработчици, което разпали слуховете за продължение на игрите Starcraft и Warcraft. От компанията отказаха коментар относно “необявени проекти”. За добро или зло, World of Warcraft продължава да доминира пазара на компютърни игри. Но докато около 7 милиона човека продължават да се забавляват онлайн с ролевата игра на Blizzard, много геймъри се чудят дали компанията планира да развива жанра, който я направи популярна – стратегия в реално време. Първата такава хитова игра на Blizzard беше Warcraft: Orcs and Humans през 1994, последвана от Warcraft II: Tides of Darkness през 1995 и допълнението Warcraft II: Beyond the Dark Portal през 1996. Фирмата постигна дори по-голям успех със Starcraft (1998), Starcraft: Brood War (1998), и Warcraft III: Reign of Chaos (2002). Въпреки това, от излизането на Warcraft III: The Frozen Throne през 2003, компанията е спряла разработките на стратегии в реално време, фокусирайки се върху успешната World of Warcraft. В момента от Blizzard приемат документи за позиция “Дизайнер на нива” с “опит в изграждането на нива с популярен софтуер за разработка на триизмерни стратегии в реално време”, какъвто е използван, например в Rise of Legends, Command & Conquer и Warcraft III. От Blizzard отказаха да коментират слуховете относно Starcraft II.