Според сделката, сключена между две от най-популярните интернет страници в интернет, Google ще започне да рекламира уеб-аукциона eBay извън САЩ, помагайки на купувачите да се свързват бързо с онлайн търговците, за да финализират сделките. Споразумението обещава да представи уеб технологията “click-to-call” пред по-широка аудитория и по този начин да ускори усвояването й като средство за по-бърза връзка между онлайн купувачи и продавачи. Тя ще позволи на потенциалните купувачи да се обаждат на търговците в eBay или на рекламодателите в Google чрез едно кликване върху интернет страницата.
“Имаме шанс да създадем изцяло нов начин за връзка между купувачи и продавачи и по този начин да докараме сериозен поток от приходи и за eBay и за Google”, заявиха от интернет-аукциона. В сделката също така има и договорености за текстова реклама. Освен това двете компании са се споразумели да използват и комуникационните си програми - Skype и Google Talk за взаимна реклама.