Само пет процента от онлайн зрителите са гледали пълнометражен филм или телевизионно предаване според проучване направено от
AP-
AOL. То показва, че повече от половината потребители в интернет свалят или гледат онлайн видео. Най-популярни са новинарските клипове, към които
проявяват интерес 72 процента от всички потребители. След тях се нареждат късометражните филми и телевизионните клипове, музикалните клипове, спортни репортажи и аматьорски клипове. Резултатите от това проучване идват в момент, в който повечето холивудски компании се опитват да представят продукцията си безплатно онлайн – само с реклами или на символична цена. Президентът на Sony Pictures Home Entertainment Benjamin Feingold заяви по повод слабия интерес: “Ром не е бил построен за един ден. Голям напредък е постигнат по отношение качеството на аудио и видео файловете в интернет. Не е същото като да гледате DVD, но напредък определено има”. Компанията представя телевизионни предавания, финансирани единствено от реклами през AOL