download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 
 
Търсачка

Търсене на новини по ключови думи

 

RSS захранване
 

Sony Ericsson финансов рекорд в края на 2006

18.01.2007 22:52 (преди 17 години и 3 месеца) | poltargaista | показана 1560 пъти Статистики

Над 60% ръст в количествата и продажбите в сравнение с последното тримесечие на 2005. 144% повишаване на приходa преди данъчно облагане в сравнение с последното тримесечие на 2005. Новите продукти печелят пазарен дял.

- Броят продадени единици достига 74.8 млн., а продажбите нарастват до 10,959 млн. евро, който ръст е два пъти повече от ръста на пазара като цяло
- Приходът преди данъчно облагане достига до 1,298 млн. евро
- Продадени са 60 млн. музикални телефона, включително 17 млн. Walkman телефона
- Значителен ръст в Латинска Америка, Азиатския тихоокеански регион и Европа

Консолидиран финансов отчет на Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson) за последото тримесечие, считано до 31 декември 2006г.:

Q4 2005 Q3 2006 Q4 2006 FY05 FY06
Брой доставени продукти (млн.) 16.1 19.8 26.0 51.2 74.8
Продажби (млн.евро) 2,310 2,913 3,782 7,268 10,959
Приходи преди данъчно облагане (млн.евро) 206 433 502 512 1,298
Нетен приход (млн.евро) 144 298 447 350 997

Продадените продукти през Q4 достигат 26.0 млн. или 61% ръст в сравнение с последното тримесечие на миналата година. Данните отразяват забележително годишно увеличаване на пазарния дял. Продажбите за тримесечието са 3,782 млн. евро, отчитайки 64% увеличение към същото тримесечие миналата година.
Приходите преди данъчно облагане за Q4 ‘2006 са 502 млн. евро или със 144% повече от Q4 ‘2005. Нетният приход за Q4 ‘2006 е 447 млн. евро.
 
По време на разглежданото тримесечие, Sony Ericsson увеличи пазарния си дял, благодарение на продължителния успех на продукти като K800/K790 Cyber-shot (TM) и серията Walkman® телефони.

Средната продажна цена през Q4 ‘2006 е малко по-висока от очакваната, благодарение на по-благоприятни от предвижданите пазарни условия и продължителното търсене на най-новите Sony Ericsson модели.

Особеното силният ръст на прохождащите пазари в Латинска Америка и Азиатския тихоокеански регион, както и Европа, илюстрира успеха на Sony Ericsson в разнообразяване на продуктовото портфолио на новите пазари.

„Последното тримесечие показа Sony Ericsson в светлината на силна завършваща година с рекорден брой продадени единици, продажби и нетен приход, благодарение на нарастналата популярност на нашите камерафони и музикални телефони. Навременните инвестиции в поделения за развой и развитие, както и в маркетинг, ни дадоха шанса да разширим портфолиото си и да засилим потребителския интерес, както и този на операторите, към марката. Целта ни е да станем един от тримата най-големи играчи в този бранш. Амбицията, с която работихме през 2006г., ще направи целта ни постижима” , казва Майлс Флинт, президент на Sony Ericsson.

Sony Ericsson изчислява световния пазар на мобилни телефони на около 980 млн. продадени продукти, повече от предварителната прогноза за приблизително 950 млн. продадени продукти за годината. На тази основа, компанията вярва, че е преизпълнила своята пазарна задача за това тримесечие, печелейки регулярно по 1% пазарен дял, за да достигне 9% от световния пазарен дял през последното тримесечие. През Q4 2006 Sony Ericsson увеличи пазарния си дял с малко над 2% в сравнение със същия период на миналата година.

През последната четвърт на годината Sony Ericsson обяви постигнатото споразумение да придобие шведската софтуерна компания UIQ Technology AB, собственост и клон на Symbian Ltd. Sony Ericsson очаква сделката да завърши през първата четвърт на 2007.

Вижте още:

Мнения на потребители

Твоето мнение

Няма мнения

Платени препратки

bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com
Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
Яки графични станции
Рендиране в реално време
и на най-тежките обекти - от Перси ООД
www.persy.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.