AOL е една от компаниите, които винаги са се стремили да следват по петите гиганти като Google и Yahoo чрез иновативни технологии и адекватни решения. Но истината е, че те никога не са успявали да достигнат популярността и печалбите на двата интернет колоса. От днес нататък обаче, AOL си поставя за цел да не е просто поредната алтернатива за комерсиалния потребител, а да задмине по популярност и услуги Google. Как? С "Платформа А" - специална рекламна технология, разработвана в продължение на повече от година. Началото е поставено с преместването на главния щаб на фирмата от щата Вирджиния в града на рекламата и хайпа Ню Йорк. Следващата крачка на бившата America Online, Inc. ще е да започне обширна, иновативна и минимално досадна за потребителите рекламна кампания. Разпространението й няма да е само в рамките на AOL уебсайтовете, но в цялото интернет пространство.
Досега много компании са се опитвали да се сравняват с титана Google, но той все още е безпрецедентен лидер. Въпреки това от Mountain View изглежда обръщат сериозно внимание на заплахата задаваща се от AOL и смятат да натиснат педала до край - популяризиране на Google в офлайн зоната, използвайки няколко сделки сключени с вестници, телевизии, радио станции и други топ играчи от традиционните медии.