eBay удря уеб, телевизията и кината с нова рекламна кампания
21.09.2007 13:48 (преди 16 години и 7 месеца) | evoker | показана 1771 пъти
Онлайн аукционът се впуска в агресивна битка за нови клиенти.
Американската компания eBay Inc., която стои зад създаването на интернет аукциона и магазина eBay.com, започва да харчи милиони долари за нови реклами. В момента, в интернет пространството вече се върти първата от серията реклами, която можете да гледате . Поредицата от реклами ще е обединена от мотото "Пазарувайте победоносно!". Според вицепрезидента и главен отговорник в маркетинговия отдел на eBay Гари Брикс, компанията иска зрителите да почувстват желание и нужда да печелят вещи и да сключват сделки чрез eBay.com. Рекламите ще се въртят по телевизията и в над 23 000 кина, като онлайн версиите ще се появяват в главни портали като Yahoo, MSN, AOL. Така, Гари Брикс смята, че около 90 процента от интернет потребителите ще видят рекламите на компанията и голяма част от тях ще се присъединят към eBay обществото.