download.bg
 Вход Списание  Новини  Програми  Статии  Форум  Чат   Абонамент  Топ95   Архив 
 
Търсачка

Търсене на новини по ключови думи

 

RSS захранване
 

LifeHacker.ru: Да подредим домашния си офис

16.08.2008 19:00 (преди 15 години и 8 месеца) | stefankr | показана 2377 пъти Статистики
Отпускарският сезон е към края си и е добре да подредим домашния офис. Нека обърнем внимание на някои трикове и навици, които ни помагат да работим по-продуктивно. Сайтът LifeHacker.ru ни съветва как това да стане лесно и бързо.
Ако работите в дома си, то вашия домашен "офис" е мястото, където прекарвате голяма част от работния си ден. Ако това място е претрупано с всевъзможни предмети, които не са свързани с работата ви, ако има купчина с всякакви листи, бележки, химикалки, лепенки, то това се отразява негативно на вашата продуктивност.

Нека помислим как да се избавим от целия този безпорядък и да превърнем работното място в източник на енергия и вдъхновение за работата ви. Ние се досещаме, че често ви хрумва да направите основно почистване, но после сте отлагали за по-късно. Дойде време да променим всичко.

1. Изяснете потребностите си
Първо, трябва да разберете кое действително е нужно за работата ви. Например флаш-паметта или микрофона са по-важни от принтера, който заема много място, а се използва едва ли не веднъж месечно. Затова вземете празен лист и съставете списък на това, без което въобще не можете да работите.

2. Започнете с празна стая
Най-добрият начин е да започнете с една напълно празна стая. Това ще ви позволи да планирате местоположението на това, от което имате нужда. Тъй като вече имате списък на това, което ви трябва, лесно ще го подредите.

3. Премахнете кабелите
Кабелите са един от най-забележимите елементи, който създават безпорядък и събират прах. Опитайте се да премахнете част от тях. Купете си безжична клавиатура и мишка, след това помислете как да се избавите и от други кабели или ги опаковайте акуратно.
 
4. Поддържайте бюрото чисто
Масата на която работите не е контейнер и не е архив. Обработените хартиени документи трябва да отиват или в кошчето, или в архива. Не поставяйте принтера най-отгоре, поставете го под нея, например. Дреболиите - в чекмеджетата. Вие схванахте идеята.

5. Забравете за хартията
Да, това е следващата стъпка. Ако продължавате да трупате хартии, едва ли ще сложите в ред нещата на бюрото и в офиса. Плащайте по електронен път, сканирайте за архива и изхвърляйте излишното.

6. Използвайте стените
Използвайте стените, за да поставите календар, дъска за бележки или часовник. Стаята ще стане по-уютна, а и няма да задръстите бюрото...

7. Купете си стола, за който мечтаете
Качественият стол е важен за ергономията на работното ви място, помага да поддържате правилна поза и да запазите здравето си.

8. Подобрете осветлението
Погрижете се в офиса ви да попада слънчева светлина. Това зарежда с енергия, икономисва електроенергия и е полезно за очите. но обърнете внимание на това светлината да не се отразява от монитора.

9. Озеленяване
След като имате слънчева светлина, добавете живи растения и ги поливайте редовно. така ще създадете приятна атмосфера, която ще се отрази благотворно на работата ви.

10. Поддържайте офиса
Не спирайте. Нека вашият офис остане същия след месец и след година.

Източник: LifeHacker.ru

Вижте още:

Мнения на потребители

Твоето мнение

Няма мнения

Платени препратки

Компютри за геймъри
Домашни компютърни системи за игри
Конфигурации по желание от Перси ООД
www.persy.com
Рекламни чанти
Екстрапак произвежда рекламни чанти
и опаковки от хартия и (био)полимери
Bags.BG
bgERP
Управлявайте фирмата си
с безплатен, уеб базиран софтуер
www.bgerp.com

вашето каре - тук

за нас | за разработчици | за реклама | станете автори | in english  © 1998-2024   Experta Ltd.